2 min. doba čtení

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Španělská vláda žádá řetězce o pomoc v souvislosti s rostoucí inflací. Carrefour, druhý největší řetězec s potravinami v zemi, reagoval možným řešením.

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Carrefour bude španělským spotřebitelům prodávat košík 30 základních produktů za 30 eur. Před několika dny úřady v zemi oznámily, že zvažují možnost požádat největší maloobchodní prodejce, aby nabízeli speciální cenové balíčky s cílem zmírnit inflaci.

Španělsko se obrací o pomoc na maloobchodní řetězce

Ministryně práce Yolanda Diazová v pondělí uvedla, že se „snaží dosáhnout dohody“ se supermarkety. Říká, že takový krok pomůže chudým rodinám i nadále se zdravě stravovat.

Prohlášení vlády se setkalo s kritikou španělských podnikatelských skupin a některých politiků, kteří tento krok považují za účast vlády na cenových intervencích.

Společnost Carrefour na výzvu vlády reagovala košíkem základních potravin.

„Současná situace vyžaduje účinná a efektivní opatření,“ řekl Alexandre de Palmas, generální ředitel společnosti Carrefour Spain, „snažíme se nabídnout úsporná řešení, která ochrání kupní sílu španělských rodin.“

Francouzský maloobchodní řetězec Carrefour, po dominantní Mercadoně druhý největší řetězec s potravinami ve Španělsku, doufá, že zvýší kupní sílu španělských rodin. Nový koš bude obsahovat konzervy, těstoviny, olej a kávu.

Podle Evropské centrální banky dosáhla inflace ve Španělsku v srpnu 10,3 %. Na Slovensku se inflace pohybuje kolem 12,8 %. Nejhůře si vedou Česká republika (17,5 %) a pobaltské země (23 %).

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+