2min. doba čtení

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Španělská vláda žádá řetězce o pomoc v souvislosti s rostoucí inflací. Carrefour, druhý největší řetězec s potravinami v zemi, reagoval možným řešením.

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Carrefour bude španělským spotřebitelům prodávat košík 30 základních produktů za 30 eur. Před několika dny úřady v zemi oznámily, že zvažují možnost požádat největší maloobchodní prodejce, aby nabízeli speciální cenové balíčky s cílem zmírnit inflaci.

Španělsko se obrací o pomoc na maloobchodní řetězce

Ministryně práce Yolanda Diazová v pondělí uvedla, že se “snaží dosáhnout dohody” se supermarkety. Říká, že takový krok pomůže chudým rodinám i nadále se zdravě stravovat.

Prohlášení vlády se setkalo s kritikou španělských podnikatelských skupin a některých politiků, kteří tento krok považují za účast vlády na cenových intervencích.

Společnost Carrefour na výzvu vlády reagovala košíkem základních potravin.

“Současná situace vyžaduje účinná a efektivní opatření,” řekl Alexandre de Palmas, generální ředitel společnosti Carrefour Spain, “snažíme se nabídnout úsporná řešení, která ochrání kupní sílu španělských rodin.”

Francouzský maloobchodní řetězec Carrefour, po dominantní Mercadoně druhý největší řetězec s potravinami ve Španělsku, doufá, že zvýší kupní sílu španělských rodin. Nový koš bude obsahovat konzervy, těstoviny, olej a kávu.

Podle Evropské centrální banky dosáhla inflace ve Španělsku v srpnu 10,3 %. Na Slovensku se inflace pohybuje kolem 12,8 %. Nejhůře si vedou Česká republika (17,5 %) a pobaltské země (23 %).

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+