2 min. doba čtení

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Španělská vláda žádá řetězce o pomoc v souvislosti s rostoucí inflací. Carrefour, druhý největší řetězec s potravinami v zemi, reagoval možným řešením.

Košík základních potravin za 30 €. Carrefour pomůže Španělům

Carrefour bude španělským spotřebitelům prodávat košík 30 základních produktů za 30 eur. Před několika dny úřady v zemi oznámily, že zvažují možnost požádat největší maloobchodní prodejce, aby nabízeli speciální cenové balíčky s cílem zmírnit inflaci.

Španělsko se obrací o pomoc na maloobchodní řetězce

Ministryně práce Yolanda Diazová v pondělí uvedla, že se “snaží dosáhnout dohody” se supermarkety. Říká, že takový krok pomůže chudým rodinám i nadále se zdravě stravovat.

Prohlášení vlády se setkalo s kritikou španělských podnikatelských skupin a některých politiků, kteří tento krok považují za účast vlády na cenových intervencích.

Společnost Carrefour na výzvu vlády reagovala košíkem základních potravin.

“Současná situace vyžaduje účinná a efektivní opatření,” řekl Alexandre de Palmas, generální ředitel společnosti Carrefour Spain, “snažíme se nabídnout úsporná řešení, která ochrání kupní sílu španělských rodin.”

Francouzský maloobchodní řetězec Carrefour, po dominantní Mercadoně druhý největší řetězec s potravinami ve Španělsku, doufá, že zvýší kupní sílu španělských rodin. Nový koš bude obsahovat konzervy, těstoviny, olej a kávu.

Podle Evropské centrální banky dosáhla inflace ve Španělsku v srpnu 10,3 %. Na Slovensku se inflace pohybuje kolem 12,8 %. Nejhůře si vedou Česká republika (17,5 %) a pobaltské země (23 %).

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+