Právní rámec digitálního marketingu
Jak legislativa omezí používání cookies v budoucnosti? Nejen GDPR a připravované nařízení ePrivacy vymezují právní rámec pro cookies. Zdeněk Kučera z Kinstellar poskytne praktickou mapu, která pomůže rychle se zorientovat každému marketérovi.
Jan Eisenreich z advokátní kanceláře Ladislav Drha ukáže právní hranice obsahového a influencer marketingu.
Jak moc se můžete navážet do konkurentů a co hrozí, když to přepísknete? Prakticky a na příkladech českých i světových kampaní předvede na konferenci WebTop100 Andrea Pavelcová z eLegal.
Mezinárodní marketing
Už jste uzráli pro zahraniční trh? Přijďte si poslechnout inspirující case studies firem, kterým k úspěchu pomohl právě digitální marketing.
Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý odpoví na otázku, zda stačí dosavadní, v Čechách tolik úspěšná, social media strategie i na komunikaci v zahraničí.
Ján Kešelák z GLAMI upozorní na chyby v digitálním marketingu, ze kterých se poučili při zahraniční expanzi.
V obchodě na mezinárodní úrovni existují zkrátka pasti, kterým je třeba se vyhnout. Know-how, jak dělat a nedělat SEO v mezinárodním měřítku, vás provede Thea Zinner z eVisions Advertising.
Webdesign a správa webu
Vzhledem k rychlému rozvoji nabídky cestovatelských zážitků změnil Slevomat od základu navigační strukturu webu. Co se při tom naučili a jaký to mělo finální dopad na zákazníky a byznys odkryje ve své přednášce Blanka Pauerová.
Dokonalý web má mnoho aspektů. Jedním z nich je možnost majitele/správce webu jednoduše vytvářet a upravovat nové stránky. Nechte se Janem Bezděkem ze SiteOne inspirovat praktickými ukázkami, jak lze v dnešní době řešit správu obsahu korporátního webu.
Uživatelská zkušenost, personalizace a AI
Co všechno dokáže umělá inteligence? Obchodník s deštěm Michal Najman prozradí, jak se jim v Meteopressu daří spolu s FIT ČVUT využít AI například v předpovědi bouřek, či šíření znečištění. Pomohou výsledky zlepšit pověst oboru vyhlášeného svou nepřesností? A jak firmy využívají AI v marketingu?
Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI je téma Davida Vopelky. Ukáže vám, jak docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v digitálu.
Zabývat se budeme i viralitou profilu na Facebooku a Instagramu, využitím sociální sítě TikTok a agilitou projektů. Kromě toho představíme inspirativní projekty, které bodovaly v soutěži nejlepších digitálních řešení WebTop100. Více informací se dočtete v programu konference WebTop100.
Máte-li jasno, že chcete nasát spoustu inspirace z oblasti digitálního marketingu právě na WebTop100, můžete se na stránkách TUESDAY Business Network.