4min. doba čtení

Konference WebTop100 slibuje to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys

12. listopadu vystoupí na konferenci WebTop100 v Národním domě na Vinohradech firmy jako Slevomat, Glami, Meteopress, eLegal, Footshop nebo Brašnářství Tlustý a přinesou s sebou inspirativní case studies. Uslyšíte nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, a témata, která se aktuálně řeší ve firmách. Na své si přijde každý z oboru.

Konference WebTop100 slibuje to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys


Právní rámec digitálního marketingu

Jak legislativa omezí používání cookies v budoucnosti? Nejen GDPR a připravované nařízení ePrivacy vymezují právní rámec pro cookies. Zdeněk Kučera z Kinstellar poskytne praktickou mapu, která pomůže rychle se zorientovat každému marketérovi.

Jan Eisenreich z advokátní kanceláře Ladislav Drha ukáže právní hranice obsahového a influencer marketingu.
Jak moc se můžete navážet do konkurentů a co hrozí, když to přepísknete? Prakticky a na příkladech českých i světových kampaní předvede na konferenci WebTop100 Andrea Pavelcová z eLegal.

Mezinárodní marketing

Už jste uzráli pro zahraniční trh? Přijďte si poslechnout inspirující case studies firem, kterým k úspěchu pomohl právě digitální marketing.

Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý odpoví na otázku, zda stačí dosavadní, v Čechách tolik úspěšná, social media strategie i na komunikaci v zahraničí.
Ján Kešelák z GLAMI upozorní na chyby v digitálním marketingu, ze kterých se poučili při zahraniční expanzi.
V obchodě na mezinárodní úrovni existují zkrátka pasti, kterým je třeba se vyhnout. Know-how, jak dělat a nedělat SEO v mezinárodním měřítku, vás provede Thea Zinner z eVisions Advertising.

Webdesign a správa webu

Vzhledem k rychlému rozvoji nabídky cestovatelských zážitků změnil Slevomat od základu navigační strukturu webu. Co se při tom naučili a jaký to mělo finální dopad na zákazníky a byznys odkryje ve své přednášce Blanka Pauerová.
Dokonalý web má mnoho aspektů. Jedním z nich je možnost majitele/správce webu jednoduše vytvářet a upravovat nové stránky. Nechte se Janem Bezděkem ze SiteOne inspirovat praktickými ukázkami, jak lze v dnešní době řešit správu obsahu korporátního webu.

Uživatelská zkušenost, personalizace a AI

Co všechno dokáže umělá inteligence? Obchodník s deštěm Michal Najman prozradí, jak se jim v Meteopressu daří spolu s FIT ČVUT využít AI například v předpovědi bouřek, či šíření znečištění. Pomohou výsledky zlepšit pověst oboru vyhlášeného svou nepřesností? A jak firmy využívají AI v marketingu?

Personalizace digitálního zážitku pomocí strojového učení a AI je téma Davida Vopelky. Ukáže vám, jak docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v digitálu.

Zabývat se budeme i viralitou profilu na Facebooku a Instagramu, využitím sociální sítě TikTok a agilitou projektů. Kromě toho představíme inspirativní projekty, které bodovaly v soutěži nejlepších digitálních řešení WebTop100. Více informací se dočtete v programu konference WebTop100.

Máte-li jasno, že chcete nasát spoustu inspirace z oblasti digitálního marketingu právě na WebTop100, můžete se na stránkách TUESDAY Business Network.

Sdílet článek
Internet Info
Tento článek ti přináší

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
11min. doba čtení

Největší moravská konference pro e-shopy je tady. Pojďte ji zažít s námi!

Pro mnoho e-shopů začíná pomalu, ale jistě těžké období. Ústup koronavirových opatření, začátek války na Ukrajině a s ní související nástup ekonomické recese pravděpodobně ukončí hody, které v e-commerce světě poslední dva roky panovaly a odrazí se v nižší ochotě nakupovat ze strany spotřebitelů. Přesto je zde nemálo e-shopů, které se s nastalou situací vyrovnávají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek