3 min. doba čtení

Konference Social Restart 2024 se zaměří na digitální balanc

Digitální agentura Taste pořádá už šestý ročník konference Social Restart, který se bude konat 19. září 2024 v Kině Lucerna. Letošním tématem konference bude hledání zdravé rovnováhy mezi časem stráveným online a offline. Mezi řečníky se tak objeví nejen marketéři specializující se na sociální sítě, ale také psychologové, sociologové nebo odborníci na dezinformace. Těšit se můžete například na Markétu Šetinovou, Petru Jankovičovou, Mílu Knepra, Michala "Radara" Vrátného nebo Josefa Holého.

Konference Social Restart 2024 se zaměří na digitální balanc
Zdroj: Taste

Úvodní slovo si vezme Tereza Olivia, Head of Social z agentury Taste, která se společně s týmem Taste Academy podílí na přípravě celého line-upu: „Sama moc dobře vím, jak náročné je si udržet ve světě sociálních sítí vnitřní pohodu. Pro mnoho lidí i profesionálů je to dost vážné téma a myslím, že je třeba ho znovu a znovu otevírat. Ve své keynote bych proto ráda nahlédla do pár studií a zamyslela se nad tím, co nás nutí trávit na sítích tolik času, ale zároveň z nich i s chutí odcházet.“

Na toto téma naváže Markéta Šetinová, zakladatelka Institutu Moderní láska, která účastníky seznámí s aktuálními trendy nejen v online seznamování. Prostřednictvím příkladů z odborných studií a terapeutické praxe prozkoumá, jak moderní technologie ovlivňují navazování vztahů, a nastíní také možný budoucí vývoj. Z podobného úhlu pohledu se na fenomén sociálních sítí podívá Josef Holý z IT inovativního centra MSD. Ve své přednášce ukáže, jak informační technologie přetváří způsob fungování společnosti, jak sociální sítě mění mezilidskou komunikaci a jaké výzvy sebou přináší revoluce ve formě umělé inteligence.

Na řadu přijdou i přednášky, které se zaměří na efektivitu a účinnost reklamních kampaní na sociálních sítích. Míla Knepr, partner ve společnosti Contagious CZ/SK, vysvětlí, zda a případně jak lze zabránit přešlapům v marketingové komunikaci, které nelze na sociálních sítích už vrátit zpět. Eva Čejková, zakladatelka Testuj.to, účastníkům v praktické formě představí všechny typy User Generated Contentu, který si stále dokáže získat zákazníky, i když lidé už běžnou reklamu takřka nevnímají. Vojtěch Matoušek ze start-upu Carl Data Company zase ukáže, jak lze díky datům zjistit, co opravdu zabírá, jak pochopit cílovku nebo co může fungovat pro dosažení stanovených cílů.

Mezi řečníky se na Social Restartu dále objeví Daniel Vachuna z agentury This is Locco, Pavel Cyprych z Entropiqu, David Suda z reklamní agentury WMC Grey nebo Petra Jankovičová, CEO agentury Triad. O přestávkách se mohou účastníci zapojit také do pohybových workshopů Pavly Ptáčkové, spoluzakladatelky fyziokliniky MINT Terapie.

Konference Social Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, se díky uznávaným expertům ponoří do tématu digitální rovnováhy a přinese účastníkům spoustu zamyšlení i inspirace pro další práci se sociálními sítěmi. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.socialrestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód socialrestart20.

Využijte slevu na konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady
4 min. doba čtení

E-commerce day 2025: Úspěšné příběhy e-shopů začínají tady

Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nové podněty pro online podnikání v Prešově: Jaká byla konference Ecommerce Bridge LIVE?
3 min. doba čtení

Nové podněty pro online podnikání v Prešově: Jaká byla konference Ecommerce Bridge LIVE?

Prešov opět zažil pořádnou dávku e-commerce inspirace! Na posledním Ecommerce Bridge LIVE se setkali odborníci, kteří otevřeli klíčová témata a přinesli praktické zkušenosti z online byznysu. Nechyběly zajímavé diskuse, nové kontakty a skvělá atmosféra. Jak vypadala konference na východě Slovenska?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+