Úvodní slovo si vezme Tereza Olivia, Head of Social z agentury Taste, která se společně s týmem Taste Academy podílí na přípravě celého line-upu: „Sama moc dobře vím, jak náročné je si udržet ve světě sociálních sítí vnitřní pohodu. Pro mnoho lidí i profesionálů je to dost vážné téma a myslím, že je třeba ho znovu a znovu otevírat. Ve své keynote bych proto ráda nahlédla do pár studií a zamyslela se nad tím, co nás nutí trávit na sítích tolik času, ale zároveň z nich i s chutí odcházet.“
Na toto téma naváže Markéta Šetinová, zakladatelka Institutu Moderní láska, která účastníky seznámí s aktuálními trendy nejen v online seznamování. Prostřednictvím příkladů z odborných studií a terapeutické praxe prozkoumá, jak moderní technologie ovlivňují navazování vztahů, a nastíní také možný budoucí vývoj. Z podobného úhlu pohledu se na fenomén sociálních sítí podívá Josef Holý z IT inovativního centra MSD. Ve své přednášce ukáže, jak informační technologie přetváří způsob fungování společnosti, jak sociální sítě mění mezilidskou komunikaci a jaké výzvy sebou přináší revoluce ve formě umělé inteligence.
Na řadu přijdou i přednášky, které se zaměří na efektivitu a účinnost reklamních kampaní na sociálních sítích. Míla Knepr, partner ve společnosti Contagious CZ/SK, vysvětlí, zda a případně jak lze zabránit přešlapům v marketingové komunikaci, které nelze na sociálních sítích už vrátit zpět. Eva Čejková, zakladatelka Testuj.to, účastníkům v praktické formě představí všechny typy User Generated Contentu, který si stále dokáže získat zákazníky, i když lidé už běžnou reklamu takřka nevnímají. Vojtěch Matoušek ze start-upu Carl Data Company zase ukáže, jak lze díky datům zjistit, co opravdu zabírá, jak pochopit cílovku nebo co může fungovat pro dosažení stanovených cílů.
Mezi řečníky se na Social Restartu dále objeví Daniel Vachuna z agentury This is Locco, Pavel Cyprych z Entropiqu, David Suda z reklamní agentury WMC Grey nebo Petra Jankovičová, CEO agentury Triad. O přestávkách se mohou účastníci zapojit také do pohybových workshopů Pavly Ptáčkové, spoluzakladatelky fyziokliniky MINT Terapie.
Konference Social Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, se díky uznávaným expertům ponoří do tématu digitální rovnováhy a přinese účastníkům spoustu zamyšlení i inspirace pro další práci se sociálními sítěmi. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.socialrestart.cz.
Využijte výjimečný slevový kód socialrestart20.
Využijte slevu na konferenciTisková zpráva