3 min. doba čtení

Konference PPC Restart 2024 nejen o „cookie apokalypse“

Digitální agentura Taste pořádá už osmý ročník PPC Restartu, který se bude konat 23. května 2024 v Kině Lucerna. Na jeho podium dorazí osobnosti digitální reklamy, jako jsou Honza Tichý, Tomáš Komárek, Milan Cidilo, Vít Janda či Aneta Holá. Jedním z hlavních témat bude letošní ukončení podpory cookies třetích stran. Ale těšit se můžete i na další témata, a to od leadershipu až k právu.

Konference PPC Restart 2024 nejen o „cookie apokalypse“
Zdroj: Taste

Keynote speaker David Janoušek, marketingový stratég digitální agentury Taste, se hned v úvodu zaměří na nepostradatelné dovednosti současných marketérů: „V roce 2024 je marketing nesmírně dynamický a schopnost adaptace je pro každého markeťáka, a tedy i PPCčkaře, naprostou nutností. Měl by zvládat v podstatě vše od umělé inteligence přes kreativní procesy až po technické nastavování marketingových systémů a provádění výzkumů.“

Po úvodní řeči se Petr Bureš, zakladatel uLab, zaměří na to, jak zbytečně neutrácet peníze za nesprávně podporovanou návštěvnost na webech nebo e-shopech. Vít Janda, CEO agentury ShortPRO, zase účastníkům konference na tvrdých datech dokáže, že by neměli podceňovat generaci Z. Tato 1/3 světové populace se totiž jednou stane největší kupní silou na trhu a marketéři by už teď měli vědět, jak tuto cílovku přilákat.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Následovat bude Jiří Hradský, partner ve společnosti Sedláková Legal, který se pro účastníky stane praktickým průvodcem ve využívání dat pro PPC z pohledu práva. Tomáš Hruzík, Team Leader z Proficia, pak ve své přednášce popíše pokročilé optimalizační metody, které jsou v jeho práci novým standardem v e-commerce kampaních. S Milanem Cidilem, zakladatelem 6clickz, následně zabrouzdáme do tvorby kreativy a Paid social kampaní s využitím dat a AI. O umělé inteligenci bude mluvit i Vít Rutkovský, Account Manager z RTB House. Zuzana Slepánková svou prezentaci osloví všechny, kteří chtějí posunout svou kariéru v PPC na další úroveň.

Na řadu také přijdou přednášky zaměřené na už zmíněné ukončení podpory cookies třetích stran. Jan Tichý, CPO digitální agentury Taste, se pokusí zarámovat celý problém a vysvětlit základní pojmy, se kterými účastníci získají hlubší vhled do problematiky. Roman Doležal, konzultant pro Seznam.cz, účastníkům předvede, že digitální marketing lze dělat i bez cookies. Aneta Holá, Google Certified Trainer pro oblast Google Analytics, konkrétně ukáže, jak se lze na tyto změny připravit už teď, o jaké informace obohatit datovou vrstvu nebo jak upravit měřicí skripty Mety, Googlu či Skliku. V závěru se pak Tomáš Komárek, freelance marketér, pokusí využít na maximum data z nejrůznějších platforem a představit nutné změny v taktice každého PPC specialisty.

Konference PPC Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, slibuje setkání uznávaných odborníků se zaměřením na PPC reklamu a vše, co s ní souvisí. Účastníci získají vhled do převratných změn, ke kterým v digitální reklamě aktuálně dochází, i inspiraci k využití nových nástrojů, technik a postupů ve své práci. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.ppcrestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód ppcrestart10.

Využijte slevu na PPC konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+