3min. doba čtení

Konference PPC Restart 2024 nejen o „cookie apokalypse“

Digitální agentura Taste pořádá už osmý ročník PPC Restartu, který se bude konat 23. května 2024 v Kině Lucerna. Na jeho podium dorazí osobnosti digitální reklamy, jako jsou Honza Tichý, Tomáš Komárek, Milan Cidilo, Vít Janda či Aneta Holá. Jedním z hlavních témat bude letošní ukončení podpory cookies třetích stran. Ale těšit se můžete i na další témata, a to od leadershipu až k právu.

Konference PPC Restart 2024 nejen o „cookie apokalypse“
Zdroj: Taste

Keynote speaker David Janoušek, marketingový stratég digitální agentury Taste, se hned v úvodu zaměří na nepostradatelné dovednosti současných marketérů: „V roce 2024 je marketing nesmírně dynamický a schopnost adaptace je pro každého markeťáka, a tedy i PPCčkaře, naprostou nutností. Měl by zvládat v podstatě vše od umělé inteligence přes kreativní procesy až po technické nastavování marketingových systémů a provádění výzkumů.“

Po úvodní řeči se Petr Bureš, zakladatel uLab, zaměří na to, jak zbytečně neutrácet peníze za nesprávně podporovanou návštěvnost na webech nebo e-shopech. Vít Janda, CEO agentury ShortPRO, zase účastníkům konference na tvrdých datech dokáže, že by neměli podceňovat generaci Z. Tato 1/3 světové populace se totiž jednou stane největší kupní silou na trhu a marketéři by už teď měli vědět, jak tuto cílovku přilákat.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Následovat bude Jiří Hradský, partner ve společnosti Sedláková Legal, který se pro účastníky stane praktickým průvodcem ve využívání dat pro PPC z pohledu práva. Tomáš Hruzík, Team Leader z Proficia, pak ve své přednášce popíše pokročilé optimalizační metody, které jsou v jeho práci novým standardem v e-commerce kampaních. S Milanem Cidilem, zakladatelem 6clickz, následně zabrouzdáme do tvorby kreativy a Paid social kampaní s využitím dat a AI. O umělé inteligenci bude mluvit i Vít Rutkovský, Account Manager z RTB House. Zuzana Slepánková svou prezentaci osloví všechny, kteří chtějí posunout svou kariéru v PPC na další úroveň.

Na řadu také přijdou přednášky zaměřené na už zmíněné ukončení podpory cookies třetích stran. Jan Tichý, CPO digitální agentury Taste, se pokusí zarámovat celý problém a vysvětlit základní pojmy, se kterými účastníci získají hlubší vhled do problematiky. Roman Doležal, konzultant pro Seznam.cz, účastníkům předvede, že digitální marketing lze dělat i bez cookies. Aneta Holá, Google Certified Trainer pro oblast Google Analytics, konkrétně ukáže, jak se lze na tyto změny připravit už teď, o jaké informace obohatit datovou vrstvu nebo jak upravit měřicí skripty Mety, Googlu či Skliku. V závěru se pak Tomáš Komárek, freelance marketér, pokusí využít na maximum data z nejrůznějších platforem a představit nutné změny v taktice každého PPC specialisty.

Konference PPC Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, slibuje setkání uznávaných odborníků se zaměřením na PPC reklamu a vše, co s ní souvisí. Účastníci získají vhled do převratných změn, ke kterým v digitální reklamě aktuálně dochází, i inspiraci k využití nových nástrojů, technik a postupů ve své práci. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.ppcrestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód ppcrestart10.

Využijte slevu na PPC konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+