4 min. doba čtení

Konference Ecommerce Bridge LIVE ve Zvolenu odstartovala rok 2025

I letos nás čeká 11 zastávek po celém Slovensku. První letošní event jsme odstartovali ve Zvolenu, kde jsme přivítali 5 expertů z e-commerce prostředí. Rozebírala se témata jako logistika, finance, budování komunity a vlastní značky.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Konference Ecommerce Bridge LIVE ve Zvolenu odstartovala rok 2025

Zvolen je již tradiční zastávkou na naší roadshow. Tentokrát jsme se přesunuli na nové místo – pohostil nás příjemný prostor Haus Beer & Restaurant. Ve spodní části se účastníci mohli pustit do zanícených rozhovorů v rámci networkingu a vychutnat si nápaditý catering. Horní část byla vyčleněna na přednášky pěti řečníků z různých e-commerce sfér.

Odevzdat své know-how ve 20 minutách je docela výzva, pojďme si trochu přiblížit informace, které zazněly:

Ľudí nezaujíma to, co děláte

LinkedIn už není jen o shánění práce. Stal se z něj nástroj pro budování osobní značky, získávání leadů a je nedílnou součástí strategie mnoha B2B firem.

Miki Plichta® je expert na tuto sociální síť a účastníkům dal tipy a rady, jak využít LinkedIn co nejvíce. Ukázal také příklady efektivních statusů, které zaujmou.

„Když se vám podaří efektivně otevřít témata, otevřete tím ostatním srdce. Lidi zajímá to, jak přemýšlíte.“

Miki Plichta®, expert na LinkedIn

Jak slovenská kosmetika využívá omnichannel komunikaci

Původně byl druhý slot vyhrazen pro Michala Farkaše, který měl z pohledu Shoptetu zhodnotit uplynulý rok a ukázat predikce na rok 2025. Protože ho zradila imunita, mikrofonu se rychle chopil Imrich Kovaľ z e-biznis inkubátoru MERINEO. I když se to Imrich dozvěděl večer předtím, jeho přednáška neutrpěla na kvalitě.

Využití omnichannel strategie představil na case study jejich klienta Kvitok, největšího prodejce slovenské přírodní kosmetiky. Příběh byl o to zajímavější, že značka je na trhu zavedená a přitom jako primární obchodní a komunikační kanál využívá pouze e-shop.

„Malé a střední podniky mají často více dodavatelů. PPC reklamu, marketing, články, eventy… Ale kontaktním bodem, který to všechno vyhodnocuje, jste vy.“

Imrich Kovaľ, MERINEO

Společná kampaň prodejce a kurýrní společnosti

Preference zákazníků v doručování objednávek se změnily. Většina využívá praktické úložné boxy. Branko Sobotka ze společnosti SPS Balíkovo ukázal, jak se změnil přístup k doručování za poslední 2 roky a představil spolupráci se značkou Sinsay.

Celkově měli dvě společné sezónní kampaně s využitím webů, aplikace Sinsay, newsletterů. Z úspěchu se těšily obě strany – nárůst počtu objednávek s doručením do Balíkomatů dosáhl úžasných 590 %.

„Společnými marketingovými aktivitami můžeme dosáhnout růstu a dostat se blíže ke koncovým zákazníkům. Zároveň se tím prohlubují vztahy i s našimi obchodními partnery.“

Branko Sobotka, SPS Balíkovo

Jak si sestavit svůj základní finanční plán pro rok 2025?

Finance – strašák, ale zároveň hnací motor každého e-commerce projektu. Martin Lazarčík je zakladatel a CEO firmy Corlonez, která se zaměřuje na účetnictví, daňové a mzdové poradenství, business consulting a další související doplňkové služby.

Kromě toho mají výrazný přesah do e-commerce, proto Martin ve své přednášce trefně pojmenoval časté problémy e-shopů a kolize oddělení financí a marketingu.

„Finanční plánování je jen jedna součást finančního řízení. Pokud si data posbírám, ale nevyvodím z toho důsledky, je to zbytečné.“

Martin Lazarčík, Corlonez

Od komunity k prodeji

Tomáš Červenka založil MT BIKER, když mu bylo 11 let a učil se na něm programovat. Chtěl sdružit piešťanskou cyklistickou komunitu, informovat o eventech a aktualitách. Postupně se na to nabaloval další obsah – magazín, bazar a jiné novinky. V roce 2014 předělali business model a vstoupili do e-commerce.

MT BIKER je aktuálně úspěšný hráč na trhu, má vlastní prodejny a stále buduje komunitu. Ve své přednášce přiblížil, jak jim to pomáhá v byznysu.

„E-commerce je to, co nás živí, ale stále se snažíme tvořit obsah pro komunitu, která nás navštěvuje. Ať už jde o návštěvníky webu, prodejen nebo bazaru, chceme jim přinášet hodnotu v podobě informací.“

Tomáš Červenka, MT BIKER

Další zastávka: Žilina

Pokud chcete získat užitečné informace od značek jako GymBeam, Blueweb, TPA, ASAP Translation či Dedoles, přijďte 13. února do Žiliny.

Lístky jsou ve zvýhodněné Early Bird ceně 29 € do 31.1.2025. Následně si je budete moci pořídit za 39 €. Proto neváhejte – naše konference jsou přátelské, komorní a bývají vyprodány. 🙂

Sdílet článek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám se o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtruji témata z oblasti e-commerce a marketingu, abyste měli vše na jednom místě a získali přehled o tom, co se děje doma i ve světě. Tvořím i časopis Ecommerce Bridge. 📰

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak uspět v roce 2025? Nechte si poradit od špiček české e-commerce, jako je ZOOT, Živina a Spokojenypes.cz
3 min. doba čtení

Jak uspět v roce 2025? Nechte si poradit od špiček české e-commerce, jako je ZOOT, Živina a Spokojenypes.cz

V nových kancelářích Shoptetu se už 13. února 2025 uskuteční sedmý ročník populární e-commerce akce ShopMasters. Hlavním tématem letošního ročníku je strategické řízení e-shopů a nastavení podnikatelských strategií, o které se podělí i další e-commerce experti ze společností eRockets a Allegro. Kromě přednášek nabídne akce i osvědčený formát mastermindů, zaměřených na konkrétní trendy a výzvy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Meet&Deal vol4 Bratislava: Nejvýživnější networking poprvé jede za hranice
3 min. doba čtení

Meet&Deal vol4 Bratislava: Nejvýživnější networking poprvé jede za hranice

Nejvýživnější networking se vydává na Slovensko, kde mohou podnikatelé, investoři, influenceři nebo oboroví specialisté okusit další pokračování s názvem Meet&Deal vol4. Tento jedinečný event se uskuteční 20. února 2025 v moderním eventovém prostoru od Michala Novotného alias Yakshy SPACE by HAAS v Bratislavě, které se promění v líheň nových spoluprací.

André Kohout André Kohout
Founder, Meet&Deal
Přečíst článek
Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 
3 min. doba čtení

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 

Digitální agentura Taste pořádá čtvrtý ročník konference E-mail Restart, který se bude konat 23. ledna 2025 v Kině Lucerna. Tato největší offline konference o e-mailingu v České republice nabídne celkem 11 přednášek, které se zaměří na maximální využití zákaznických dat. Účastníci se mohou těšit na praktické návody, reálné ukázky a case studies, které budou moci […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+