2 min. doba čtení

Konec clickbaitům na LinkedInu. Platforma mění algoritmus

Aktualizace na LinkedIn ovlivní způsob sdílení obsahu. Uměle prodlužované příspěvky již neobstojí.

Konec clickbaitům na LinkedInu. Platforma mění algoritmus
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn chce, aby se uživatelé více zaměřili na hodnotný obsah s delší životností. Místo aktuálních témat bude lepší sdílet hlubší a jedinečné nápady s přidanou hodnotou.

„V současné době obsah v newsfeedu žije a umírá velmi rychle. Snažíme se na naší platformě shromáždit veškeré odborné znalosti a zajistit, aby se objevily, kdykoli je budete potřebovat,“ uvedl pro Entrepreneur Tim Jurka, ředitel inženýrství ve společnosti LinkedIn

Algoritmus se zaměří na užitečné příspěvky. V praxi to znamená, že když uživatel projeví zájem o nějaké téma, může mu být doporučen příspěvek v delším časovém horizontu. Tím se prodlouží životnost obsahu.

Platforma se naopak snaží omezit clickbait a formy psaní, které vybízejí ke kliknutí na „číst více“. Typickým příkladem jsou příspěvky, které používají volné řádky za každou větou a vytvářejí tak nepřirozeně dlouhé příspěvky. Klikání čtenářů na tyto výzvy již není považováno za pozitivní signál.

LinkedIn zavádí nové možnosti tlačítek CTA pro profily uživatelů, včetně možnosti „Přihlásit se k odběru novinek“. Funkce původně určené pouze pro režim Creator Mode jsou nyní k dispozici všem členům.

Ještě letos plánuje rozšířit svůj vlastní produkt pro zasílání newsletterů, aby mohl přímo konkurovat ostatním platformám v této oblasti. O dalším vývoji vás budeme určitě informovat, proto se přihlaste k odběru našeho newsletteru, kam vám budeme denně zasílat aktuální informace ze světa e-commerce. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+