LinkedIn chce, aby se uživatelé více zaměřili na hodnotný obsah s delší životností. Místo aktuálních témat bude lepší sdílet hlubší a jedinečné nápady s přidanou hodnotou.
“V současné době obsah v newsfeedu žije a umírá velmi rychle. Snažíme se na naší platformě shromáždit veškeré odborné znalosti a zajistit, aby se objevily, kdykoli je budete potřebovat,” uvedl pro Entrepreneur Tim Jurka, ředitel inženýrství ve společnosti LinkedIn.
Algoritmus se zaměří na užitečné příspěvky. V praxi to znamená, že když uživatel projeví zájem o nějaké téma, může mu být doporučen příspěvek v delším časovém horizontu. Tím se prodlouží životnost obsahu.
Platforma se naopak snaží omezit clickbait a formy psaní, které vybízejí ke kliknutí na “číst více”. Typickým příkladem jsou příspěvky, které používají volné řádky za každou větou a vytvářejí tak nepřirozeně dlouhé příspěvky. Klikání čtenářů na tyto výzvy již není považováno za pozitivní signál.
LinkedIn zavádí nové možnosti tlačítek CTA pro profily uživatelů, včetně možnosti “Přihlásit se k odběru novinek”. Funkce původně určené pouze pro režim Creator Mode jsou nyní k dispozici všem členům.
Ještě letos plánuje rozšířit svůj vlastní produkt pro zasílání newsletterů, aby mohl přímo konkurovat ostatním platformám v této oblasti. O dalším vývoji vás budeme určitě informovat, proto se přihlaste k odběru našeho newsletteru, kam vám budeme denně zasílat aktuální informace ze světa e-commerce. 👇