2 min. doba čtení

Konec clickbaitům na LinkedInu. Platforma mění algoritmus

Aktualizace na LinkedIn ovlivní způsob sdílení obsahu. Uměle prodlužované příspěvky již neobstojí.

Konec clickbaitům na LinkedInu. Platforma mění algoritmus
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn chce, aby se uživatelé více zaměřili na hodnotný obsah s delší životností. Místo aktuálních témat bude lepší sdílet hlubší a jedinečné nápady s přidanou hodnotou.

“V současné době obsah v newsfeedu žije a umírá velmi rychle. Snažíme se na naší platformě shromáždit veškeré odborné znalosti a zajistit, aby se objevily, kdykoli je budete potřebovat,” uvedl pro Entrepreneur Tim Jurka, ředitel inženýrství ve společnosti LinkedIn

Algoritmus se zaměří na užitečné příspěvky. V praxi to znamená, že když uživatel projeví zájem o nějaké téma, může mu být doporučen příspěvek v delším časovém horizontu. Tím se prodlouží životnost obsahu.

Platforma se naopak snaží omezit clickbait a formy psaní, které vybízejí ke kliknutí na “číst více”. Typickým příkladem jsou příspěvky, které používají volné řádky za každou větou a vytvářejí tak nepřirozeně dlouhé příspěvky. Klikání čtenářů na tyto výzvy již není považováno za pozitivní signál.

LinkedIn zavádí nové možnosti tlačítek CTA pro profily uživatelů, včetně možnosti “Přihlásit se k odběru novinek”. Funkce původně určené pouze pro režim Creator Mode jsou nyní k dispozici všem členům.

Ještě letos plánuje rozšířit svůj vlastní produkt pro zasílání newsletterů, aby mohl přímo konkurovat ostatním platformám v této oblasti. O dalším vývoji vás budeme určitě informovat, proto se přihlaste k odběru našeho newsletteru, kam vám budeme denně zasílat aktuální informace ze světa e-commerce. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?
3 min. doba čtení

Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?

Sociální média nadále ovlivňují způsoby, jakými podniky komunikují se spotřebiteli. Zpráva společnosti Tubular zaměřená na sociální média upozorňuje na klíčové trendy a změny, na které musí profesionálové v oblasti elektronického obchodu reagovat. Pokud vás zajímá vývoj sociálních médií, přečtěte si klíčové poznatky, které vám pomohou udržet si náskok.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+