2 min. doba čtení

Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)

Fulfillmentové služby jsou stále neznámou pro mnohé majitele malých a středních e-shopů, kteří netuší, jaké výhody jim může přinést outsourcing logistiky. Outsourcing nejen šetří čas a zdroje, ale často je také finančně výhodnější, než správa vlastního skladu. Fulfillmentová centra zajišťují celou řadu služeb, od balení a pickingu, až po etiketování a řešení specifických potřeb zákazníků. Díky tomu mohou e-shopy efektivněji fungovat a věnovat se rozvoji svého podnikání, zatímco logistické operace jsou v rukou odborníků. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Marián Štúrik, jednatel MRS Sklady.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:47 Co odlišuje fulfillment centrum od běžného skladu?
      • 04:55 Pro koho je taková služba vhodná?
      • 07:17 Je to opravdu tak jednoduché a levné?
      • 08:50 Dokáže fulfillment centrum zpracovávat i speciální zboží?
      • 11:15 Je důležitá poloha fulfillment centra z hlediska e-shopu?
      • 13:07 Potřebují v centru více lidí během náročných e-commerce období?
      • 17:21 Jaké inovace lze přinést do tohoto odvětví?
      • 19:26 Podle čeho si centrum vybírá klienty? Jsou tam omezení?
      • 21:51 Je v tomto případě možná i reverzní logistika?
      • 23:19 Jsou nějaké KPI’s, podle kterých lze měřit úspěšnost?
      • 28:26 Má v tomto segmentu prostor i ekologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

MRS Sklady

MRS – SKLADY je slovenské skladovací centrum s ucelenými fulfillmentovými službami pro zákazníky. Jsme schopni skladovat malé, střední, ale i velké klienty. Z našich moderních skladů dnes expedujeme zboží do celé Evropy. Bezstarostný zákazník, je produkt naší dobré práce .

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+