|
2 min. doba čtení

Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)

Fulfillmentové služby jsou stále neznámou pro mnohé majitele malých a středních e-shopů, kteří netuší, jaké výhody jim může přinést outsourcing logistiky. Outsourcing nejen šetří čas a zdroje, ale často je také finančně výhodnější, než správa vlastního skladu. Fulfillmentová centra zajišťují celou řadu služeb, od balení a pickingu, až po etiketování a řešení specifických potřeb zákazníků. Díky tomu mohou e-shopy efektivněji fungovat a věnovat se rozvoji svého podnikání, zatímco logistické operace jsou v rukou odborníků. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Marián Štúrik, jednatel MRS Sklady.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:47 Co odlišuje fulfillment centrum od běžného skladu?
      • 04:55 Pro koho je taková služba vhodná?
      • 07:17 Je to opravdu tak jednoduché a levné?
      • 08:50 Dokáže fulfillment centrum zpracovávat i speciální zboží?
      • 11:15 Je důležitá poloha fulfillment centra z hlediska e-shopu?
      • 13:07 Potřebují v centru více lidí během náročných e-commerce období?
      • 17:21 Jaké inovace lze přinést do tohoto odvětví?
      • 19:26 Podle čeho si centrum vybírá klienty? Jsou tam omezení?
      • 21:51 Je v tomto případě možná i reverzní logistika?
      • 23:19 Jsou nějaké KPI’s, podle kterých lze měřit úspěšnost?
      • 28:26 Má v tomto segmentu prostor i ekologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

MRS Sklady

MRS – SKLADY je slovenské skladovací centrum s ucelenými fulfillmentovými službami pro zákazníky. Jsme schopni skladovat malé, střední, ale i velké klienty. Z našich moderních skladů dnes expedujeme zboží do celé Evropy. Bezstarostný zákazník, je produkt naší dobré práce .

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet