2min. doba čtení

Kniha: Tvorba úspěšného vydělávajícího blogu (autoři Štefan Polgári a Ján Januška)

V krátkém video rozhovoru si popovídali dva autoři nové knihy pro blogery, Štefan Polgári a Janko Januška. Dozvíte se, jak kniha vznikla a proč ji určitě doporučujeme zařadit do vaší knihovny. Kniha je určena jak nováčkům, kterým ukáže cestu k úspěšnému blogu, tak zkušenějším tvůrcům. Mezi autory jsou desítky zkušených blogerů – experti na SEO, content, linkbuilding, sociální sítě či WordPress. Kniha s názvem Tvorba úspěšného vydělávajícího blogu přináší jejich příběhy, case studies a doporučení.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:04 Úvod o knize od autora Štefana.
  • 2:13 Jak dlouho trvalo Jankovi připravit jeho kapitolu?
  • 2:43 Sestavoval Janko feedback na svou část postupně?
  • 3:30 Naplní obsah knihy očekávání nováčků i aktivních blogerů?
  • 4:38 Má smysl koupit knihu také do firem, které řeší firemní blog, nebo marketérům?
  • 6:38 Kdo je cílová skupina a co jí má kniha svým obsahem přinést?
  • 7:25 Jaké byly reakce Jankových kolegů na knihu?
  • 7:51 A jaký byl feedback od prvních čtenářů?
  • 8:43 V knize jsou texty od více než 40 autorů, kterou část by Janko doporučil?
  • 9:28 Pár slov na závěr od Štefana.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek