2 min. doba čtení

Klíčová značka GymBeamu projde změnou

GymBeam v letošním roce čekají nejen velké inovace ve výrobě, ale také změna podoby jedné z jeho největších značek – BeastPink, který cílí na ženy a jejich potřeby. Mění nejen svou vizuální podobu, ale přichází i s novým claimem Be your own kind of beautiful. 

Klíčová značka GymBeamu projde změnou
Zdroj: GymBeam

BeastPink má v GymBeam portfoliu pevné místo a dlouhodobě se drží na druhém místě mezi nejprodávanějšími značkami na e-shopu. Kromě suplementů a potravinových doplňků zaměřených na ženy je v sortimentu i fitness a volnočasové oblečení.

“Bylo potřeba, aby značka BeastPink dospěla a z růžové slečny se stala sebevědomou ženou,” komentuje Mária Cicmanová, CMO GymBeamu.

Prvními změnami na e-shopu jsou kolekce oblečení a doplňků. To se projevuje nejen ve stylu produktových fotografií, ale také v novém poselství, které zdůrazňuje, že krása má mnoho podob a každá žena je krásná. “V komunikaci bylo potřeba zapracovat na autenticitě značky, aby byla uvěřitelná pro všechny ženy. Proto mimo jiné přicházíme s modelkami všech tvarů a ukazujeme produkty na různých typech postav. Rozšiřujeme také velikosti od XS až po XXL,” představuje Cicmanová provedené změny.

Tyto změny probíhají v rámci týmu marketingových specialistů a grafiků uvnitř GymBeam. V následujících měsících přijde na trh nová podoba suplementů a doplňků. Produkty budou rozděleny do dvou řad na ty pro krásu a pohodu a sportovní suplementy.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+