4 min. doba čtení

Klarna po dvou letech na českém trhu vstupuje na Slovensko

Švédský fintech Klarna, platební a nákupní služba, pokračuje ve své expanzi na další trhy v regionu střední a východní Evropy a nyní bude nabízet své služby i slovenským zákazníkům. Navazuje tak na svůj vstup na český trh, kam expandovala před téměř dvěma lety. Během této doby se Klarna dokázala stát významným hráčem na poli odložených plateb v České republice a expanze na sousední slovenský trh je tak pro společnost dalším logickým krokem.

Klarna po dvou letech na českém trhu vstupuje na Slovensko
Zdroj: Klarna

Klarna je v současnosti oficiálně přítomna na 25 trzích a prostřednictvím svých flexibilních platebních možností propojila více než 550 000 partnerů po celém světě. Společnost na Slovensku nabídne své klasické produkty, jež jsou českým zákazníkům již dobře známé. Konkrétně Pay in 3 (Zaplať ve 3 platbách), Pay now (Zaplať ihned) a online aplikaci Klarna. Slovenští zákazníci tak budou moci využít možnosti rozdělit si své nákupy do tří bezúročných plateb v rámci služby „Zaplať ve 3 platbách“. První platba bude uhrazena předem, další dvě budou účtovány po 30 dnech.

Naším cílem je nabídnout firmám i jejich zákazníkům bezproblémové nakupování. Od procházení až po nákupy poskytujeme více, než se od platební služby očekává, a pro naše uživatele děláme něco navíc. Řešení Pay in 3 (Zaplať ve 3 platbách) je ale hlavně základním kamenem, který na Slovensku pokládáme – na něm chceme budovat pevné a dlouhodobé vztahy s našimi obchodními partnery a také poskytovat skvělý zážitek našim zákazníkům,” uvádí Sebastian Siemiatkowski, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Klarna.

Klarna letos slaví druhý rok svého působení na českém trhu, během kterého představila několik nových produktů. Investovala do zlepšení uživatelského prostředí své aplikace a webového rozhraní pro české zákazníky, což zahrnovalo vylepšené funkce, jednodušší navigaci a uživatelsky přívětivější design. Dále pak s pomocí svých stávajících partnerů publikovala několik průzkumů mapujících chování českých zákazníků a jejich vztah k osobním financím. Své portfolio partnerů navíc rozšířila o spolupráci s Airbnb, globální webovou službou pro zprostředkování pronájmu ubytování. Díky tomuto partnerství nabídla Klarna hostům z České republiky nový způsob, jak rozložit náklady na rezervaci pobytu do tří bezúročných splátek v průběhu dvou měsíců.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Naše expanze na Slovensko je dalším logickým krokem v úsilí Klarny posilovat postavení spotřebitelů a obchodníků po celém světě. Jsme nadšeni, že můžeme na slovenský trh uvést naše inovativní platební řešení, která spotřebitelům nabízí větší kontrolu nad jejich financemi a obchodníkům poskytují nástroje, jež jim pomohou k růstu a zvýšení spokojenosti zákazníků,” říká Lukas Dwulit, manažer společnosti Klarna pro střední a východní Evropu.

Jedním z prvních ohlášených partnerů Klarny na Slovensku bude módní e-shop About You, s kterým společnost spolupracuje i v Česku, Polsku, Maďarsku a Rumunsku.

Jsme hrdí na to, že můžeme pokračovat v partnerství s Klarnou i na dalších trzích. Flexibilní platební řešení Klarny se dokonale shodují s naším závazkem udělat pro naše zákazníky nakupování na naší platformě co nejjednodušší a nejpříjemnější. Jsme přesvědčeni, že toto partnerství podpoří růst a úspěch e-shopů na obou trzích,“ uvedl Tom Dupont, ředitel provozu a rozvoje trhu ve společnosti ABOUT YOU.

V posledních letech se Klarna zaměřovala zejména na rozvoj v rámci CEE regionu (střední a východní Evropy), zahrnující expanzi do Polska, České republiky, Maďarska a Rumunska. Spolupráce s lokálními značkami byla klíčovým prvkem této strategie. Po zavedení svých služeb v České republice v roce 2022 je expanze na Slovensko reakcí na rostoucí poptávku po flexibilních platebních řešeních v CEE regionu.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+