1 min. doba čtení

Kdy umím přijít o doménu a kdy na ni mám nárok? Vše z právního hlediska. (Ján Boldizsár – Boldiz)

Domény jsou pro e-shop a celkově podnikání důležitější, než by se na první pohled mohlo zdát. Při zakládání byznysu je důležité zkontrolovat si, zda jsou volné domény na zahraniční trhy i .com. Jaký je tedy ideální postup při registrování domén, co dělat, pokud někdo již vlastní doménu, kterou byste chtěli a zda je kšeftování s doménami i v dnešní době stále výhodné nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl JUDr. Jan Boldizsár, advokát a jednatel Boldiz Law Firm®.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:29 Lze při nákupu domény nějak porušit zákon?
      • 03:27 Rozdíl mezi podnikáním a spekulováním.
      • 08:44 Kde je hranice spekulace?
      • 11:45 Jak se domoci práva na doménu mé značky, kterou koupila konkurence?
      • 17:29 Jaká částka je za prodej domény adekvátní?
      • 20:53 Jaké má člověk právo na svou doménu, kterou nechal exspirovat?
      • 23:49 Reálný příklad z praxe s nabytou doménou
      • 28:42 Doporučení na závěr
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)
2 min. doba čtení

Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)

Fulfillmentové služby jsou stále neznámou pro mnohé majitele malých a středních e-shopů, kteří netuší, jaké výhody jim může přinést outsourcing logistiky. Outsourcing nejen šetří čas a zdroje, ale často je také finančně výhodnější, než správa vlastního skladu. Fulfillmentová centra zajišťují celou řadu služeb, od balení a pickingu, až po etiketování a řešení specifických potřeb zákazníků. […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+