1min. doba čtení

Kdy je expanze jediná cesta pro růst e-shopu a jak na ni? (László Szabó, Growww Digital)

Při expanzi e-shopu na zahraniční trhy neplatí jednotná pravidla. Každý segment je jiný a vždy je třeba dívat se na různé faktory, které ovlivňují vaše podnikání. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat László Szabó z Growww Digital.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:42 Jak funguje expanze z hlediska marketingu a komunikace?
  • 04:06 Podle čeho si má společnost vybrat správný nový trh?
  • 06:23 Dá se to nějak vyzkoušet nanečisto? Přeložit e-shop do angličtiny a spustit po celé Evropě?
  • 09:15 Jsou překlady webu přes automatické překladače pro zákazníka akceptovatelné?
  • 11:32 Myslíš, že Allegro lituje zvolené strategie při expanzi na český trh?
  • 14:28 Jaká jsou Lacova osobní doporučení, co si hlavně prohlédnout při expanzi?
  • 19:23 Jak správně nasimulovat konverzní poměr při expanzi?
  • 22:30 Kdo umí poradit ve všech těchto otázkách?
  • 24:59 Jsou nějaké jiné systémy na trzích než klasický Google či Facebook?
  • 30:54 Jak řešit na zahraničních trzích influencery?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1min. doba čtení

Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvělý nápad na název společnosti, ale už je někde registrován jako ochranná známka. Jistě se vám to během života už někdy stalo. Ale proč byste to měli řešit i pro vlastní podnikání? Co jsou vůbec ochranné známky, jak celý proces registrace probíhá a kolik to stojí nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl JUDr. Jan […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+