1 min. doba čtení

Kdy je expanze jediná cesta pro růst e-shopu a jak na ni? (László Szabó, Growww Digital)

Při expanzi e-shopu na zahraniční trhy neplatí jednotná pravidla. Každý segment je jiný a vždy je třeba dívat se na různé faktory, které ovlivňují vaše podnikání. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat László Szabó z Growww Digital.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:42 Jak funguje expanze z hlediska marketingu a komunikace?
  • 04:06 Podle čeho si má společnost vybrat správný nový trh?
  • 06:23 Dá se to nějak vyzkoušet nanečisto? Přeložit e-shop do angličtiny a spustit po celé Evropě?
  • 09:15 Jsou překlady webu přes automatické překladače pro zákazníka akceptovatelné?
  • 11:32 Myslíš, že Allegro lituje zvolené strategie při expanzi na český trh?
  • 14:28 Jaká jsou Lacova osobní doporučení, co si hlavně prohlédnout při expanzi?
  • 19:23 Jak správně nasimulovat konverzní poměr při expanzi?
  • 22:30 Kdo umí poradit ve všech těchto otázkách?
  • 24:59 Jsou nějaké jiné systémy na trzích než klasický Google či Facebook?
  • 30:54 Jak řešit na zahraničních trzích influencery?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+