|
1 min. doba čtení

Kdy je expanze jediná cesta pro růst e-shopu a jak na ni? (László Szabó, Growww Digital)

Při expanzi e-shopu na zahraniční trhy neplatí jednotná pravidla. Každý segment je jiný a vždy je třeba dívat se na různé faktory, které ovlivňují vaše podnikání. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat László Szabó z Growww Digital.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:42 Jak funguje expanze z hlediska marketingu a komunikace?
  • 04:06 Podle čeho si má společnost vybrat správný nový trh?
  • 06:23 Dá se to nějak vyzkoušet nanečisto? Přeložit e-shop do angličtiny a spustit po celé Evropě?
  • 09:15 Jsou překlady webu přes automatické překladače pro zákazníka akceptovatelné?
  • 11:32 Myslíš, že Allegro lituje zvolené strategie při expanzi na český trh?
  • 14:28 Jaká jsou Lacova osobní doporučení, co si hlavně prohlédnout při expanzi?
  • 19:23 Jak správně nasimulovat konverzní poměr při expanzi?
  • 22:30 Kdo umí poradit ve všech těchto otázkách?
  • 24:59 Jsou nějaké jiné systémy na trzích než klasický Google či Facebook?
  • 30:54 Jak řešit na zahraničních trzích influencery?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet