
The Wire
Vzhledem k tomu, že formát krátkých videí kraluje na všech sociálních sítích (a nejen tam), LinkedIn pilotně zavádí program Wire. Ten umožní marketérům propagovat videoreklamy ve feedu vedle obsahu z důvěryhodných profilů. Mezi prvními účastníky programu jsou významní vydavatelé, například Barron’s, Bloomberg a The Wall Street Journal.
“Vzhledem k tomu, že 75 % dospělých Američanů tráví až dvě hodiny denně sledováním krátkých videí a počet videí nahraných na LinkedIn meziročně vzrostl o 45 %, testujeme novou iniciativu, která vám umožní propagovat in-streamové videoreklamy vedle důvěryhodného obsahu od vydavatelů,” píše Lindsey Edwards, viceprezidentka LinkedIn pro správu produktů.
Vylepšená umělá inteligence
LinkedIn rozšiřuje svou sadu nástrojů Accelerate založenou na umělé inteligenci. Ukázalo se, že výrazně zvyšuje efektivitu a nákladovou efektivitu kampaní. Mezi nové funkce patří např:
- Integrace s nástrojem Microsoft Designer: Tento nástroj pomáhá marketérům vytvářet a přizpůsobovat poutavé kreativy tím, že nabízí několik možností návrhu, které lze přizpůsobit konkrétním potřebám značky.
- Pokročilé cílení: Marketéři nyní mohou zpřesnit cílení kampaní integrací vlastních dat s daty LinkedIn a vyloučením konkrétních společností nebo seznamů třetích stran.
- Asistent marketinguAI: Tento asistent poskytuje poradenství při vytváření kampaní, nabízí poznatky a doporučení pro zlepšení výkonu reklamy.
AI generované kampaně
Významný počet B2B marketérů (66 %) již generativní umělou inteligenci ve své práci využívá. Platforma LinkedIn Accelerate dále integruje AI pro zefektivnění tvorby a správy kampaní. Mezi klíčové funkce patří např:
- Přizpůsobení kreativy: Microsoft Designer vám pomůže vytvářet a přizpůsobovat kreativu reklamy na základě zadání uživatele.
- Zlepšené využití dat: Trhovci mohou kombinovat vlastní údaje o zákaznících s údaji ze sítě LinkedIn a lépe tak cílit na potenciální kupující.
- Konverzační asistent: Marketingový asistent s umělou inteligencí může odpovídat na otázky týkající se kampaně, dávat doporučení a provádět úkoly, jako jsou úpravy rozpočtu.
Na základě úspěchu nových reklamních formátů, jako jsou Live Event Ads a Thought Leader Ads, LinkedIn pokračuje v inovaci způsobů, jak mohou marketéři oslovit a zapojit své publikum. Cílem platformy je pomoci B2B marketérům vytvářet přesvědčivé kampaně, které vedou konverzace a vzbuzují důvěru u kupujících.