3 min. doba čtení

Kampaně na LinkedIn mají nové nástroje. Samozřejmě s využitím AI

LinkedIn představuje několik nových způsobů, jak podpořit B2B marketéry při dosahování jejich cílů. Podle vlastního průzkumu společnosti LinkedIn je téměř 90 % B2B marketérů optimistických, pokud jde o jejich schopnost zvýšit příjmy v nadcházejícím roce.

Kampaně na LinkedIn mají nové nástroje. Samozřejmě s využitím AI
Zdroj: Depositphotos

The Wire

Vzhledem k tomu, že formát krátkých videí kraluje na všech sociálních sítích (a nejen tam), LinkedIn pilotně zavádí program Wire. Ten umožní marketérům propagovat videoreklamy ve feedu vedle obsahu z důvěryhodných profilů. Mezi prvními účastníky programu jsou významní vydavatelé, například Barron’s, Bloomberg a The Wall Street Journal.

“Vzhledem k tomu, že 75 % dospělých Američanů tráví až dvě hodiny denně sledováním krátkých videí a počet videí nahraných na LinkedIn meziročně vzrostl o 45 %, testujeme novou iniciativu, která vám umožní propagovat in-streamové videoreklamy vedle důvěryhodného obsahu od vydavatelů,” píše Lindsey Edwards, viceprezidentka LinkedIn pro správu produktů.

Vylepšená umělá inteligence

LinkedIn rozšiřuje svou sadu nástrojů Accelerate založenou na umělé inteligenci. Ukázalo se, že výrazně zvyšuje efektivitu a nákladovou efektivitu kampaní. Mezi nové funkce patří např:

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
  • Integrace s nástrojem Microsoft Designer: Tento nástroj pomáhá marketérům vytvářet a přizpůsobovat poutavé kreativy tím, že nabízí několik možností návrhu, které lze přizpůsobit konkrétním potřebám značky.
  • Pokročilé cílení: Marketéři nyní mohou zpřesnit cílení kampaní integrací vlastních dat s daty LinkedIn a vyloučením konkrétních společností nebo seznamů třetích stran.
  • Asistent marketinguAI: Tento asistent poskytuje poradenství při vytváření kampaní, nabízí poznatky a doporučení pro zlepšení výkonu reklamy.

AI generované kampaně

Významný počet B2B marketérů (66 %) již generativní umělou inteligenci ve své práci využívá. Platforma LinkedIn Accelerate dále integruje AI pro zefektivnění tvorby a správy kampaní. Mezi klíčové funkce patří např:

  • Přizpůsobení kreativy: Microsoft Designer vám pomůže vytvářet a přizpůsobovat kreativu reklamy na základě zadání uživatele.
Poslechněte si náš obsah Jako podcast
  • Zlepšené využití dat: Trhovci mohou kombinovat vlastní údaje o zákaznících s údaji ze sítě LinkedIn a lépe tak cílit na potenciální kupující.
  • Konverzační asistent: Marketingový asistent s umělou inteligencí může odpovídat na otázky týkající se kampaně, dávat doporučení a provádět úkoly, jako jsou úpravy rozpočtu.

Na základě úspěchu nových reklamních formátů, jako jsou Live Event Ads a Thought Leader Ads, LinkedIn pokračuje v inovaci způsobů, jak mohou marketéři oslovit a zapojit své publikum. Cílem platformy je pomoci B2B marketérům vytvářet přesvědčivé kampaně, které vedou konverzace a vzbuzují důvěru u kupujících.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+