1min. doba čtení

Kampaň About You na Slovensku: katastrofa nebo revoluce v marketingové komunikaci? (Braňo Polák, Starmedia)

Braňo Polák působí v agentuře Starmedia už 15 let, aktuálně je na pozici ředitele. Se svým data science týmem vydal zajímavou studii o kampani About You na Slovensku. Mluvili jsme o tom, co a jak při této kampani fungovalo, co přinesla trhu, co bylo dobré a co špatné.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:43 jaký byl podle něj launch kampaně About You, zda to byly jen vyhozené peníze nebo dobrá investice;
  • 3:34 jaký dopad měla kampaň na trh influencerů a komu mohla uškodit;
  • 6:25 na co přišli při analýze interakcí followerů a kolik procent negativního sentimentu na sociálních sítích s kampaní dosáhli;
  • 9:22 zda si myslí, že na Slovenském trhu touto kampaní něco testovali;
  • 10:36 co by poradil About You, kdyby řešil jejich kampaň jako agentura a kolik asi stála celá kampaň;
  • 15:26 který komunikační kanál byl při kampani podceněn;
  • 17:56 proč vlastně vznikl jeho data science tým a proč analyzovali kampaň About You;
  • 20:50 zda si myslí, jestli bude About You launchovat kampaň v další zemi stejným způsobem.

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek