2 min. doba čtení

Jedno Aukro, dva světy. Proč se online tržiště rozdělilo?

České online tržiště Aukro se rozpoltilo na dvě části: Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar. Cílem této změny je zpřehlednit uživatelům nakupování a umožnit jim lépe objevovat unikátní nabídky v rámci svých zájmů.

Jedno Aukro, dva světy. Proč se online tržiště rozdělilo?
Zdroj: Depositphotos

Rozdělení na Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar vychází z různých potřeb uživatelů, z nichž 85 % se pohybuje buď v bazarovém nebo sběratelském světě. Aukro jim chce poskytnout personalizovanější a cílenější zážitek, který usnadní objevování a nakupování předmětů, které odpovídají jejich zájmům. Nově zavedené platformy mají nový design a logo.

Aukro Sběratelství & Umění je určeno pro sběratele hledající cenné kousky v oblasti starožitností a umění, zatímco Aukro Bazar je vhodné pro ty, kteří chtějí bezpečně nakupovat a dávat věcem druhý život. Obě platformy nabízejí nový design a logo a uživatelé se mohou snadno přepínat mezi oběma světy.

Týdenní podcast UPdate

Společnost Aukro zdůrazňuje i zvýšenou úroveň díky spolupráci s odborníky.

„Jsme hrdí na to, že jsme schopni nabídnout nejen nový vzhled, ale také zvýšenou úroveň důvěry a bezpečnosti prostřednictvím spolupráce s předními experty v různých kategoriích,“ uvedl Ladislav Derych, CSO Aukra.

Společnost totiž navázala nové spolupráce s experty a znalci napříč kategoriemi, jako je numismatika nebo militárie. Experti se zaměřuji na pravost a unikátnost nabízených předmětů a zaručují, že nabídka prošla důkladnou kontrolou.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Aukro je na českém trhu už 20 let a za tu dobu se na portálu uskutečnilo více jak 100 milionů transakcí. Má celkem 4 miliony registrovaných uživatelů a celkové tržby přesahují 55 miliard korun.

Dá se říci, že nakupování použitého zboží je v současnosti globální trend, který nahrává společnostem jako je Aukro. Nákupní preference spotřebitelů mění, ukazují průzkumy zaměřené ať už na různé evropské země, nebo ty s globálním pohledem. Celkově prodej použitého zboží roste v číslech prodeje i na popularitě mezi spotřebiteli.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+