Rozdělení na Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar vychází z různých potřeb uživatelů, z nichž 85 % se pohybuje buď v bazarovém nebo sběratelském světě. Aukro jim chce poskytnout personalizovanější a cílenější zážitek, který usnadní objevování a nakupování předmětů, které odpovídají jejich zájmům. Nově zavedené platformy mají nový design a logo.
Aukro Sběratelství & Umění je určeno pro sběratele hledající cenné kousky v oblasti starožitností a umění, zatímco Aukro Bazar je vhodné pro ty, kteří chtějí bezpečně nakupovat a dávat věcem druhý život. Obě platformy nabízejí nový design a logo a uživatelé se mohou snadno přepínat mezi oběma světy.
Společnost Aukro zdůrazňuje i zvýšenou úroveň díky spolupráci s odborníky.
„Jsme hrdí na to, že jsme schopni nabídnout nejen nový vzhled, ale také zvýšenou úroveň důvěry a bezpečnosti prostřednictvím spolupráce s předními experty v různých kategoriích,“ uvedl Ladislav Derych, CSO Aukra.
Společnost totiž navázala nové spolupráce s experty a znalci napříč kategoriemi, jako je numismatika nebo militárie. Experti se zaměřuji na pravost a unikátnost nabízených předmětů a zaručují, že nabídka prošla důkladnou kontrolou.
Aukro je na českém trhu už 20 let a za tu dobu se na portálu uskutečnilo více jak 100 milionů transakcí. Má celkem 4 miliony registrovaných uživatelů a celkové tržby přesahují 55 miliard korun.
Dá se říci, že nakupování použitého zboží je v současnosti globální trend, který nahrává společnostem jako je Aukro. Nákupní preference spotřebitelů mění, ukazují průzkumy zaměřené ať už na různé evropské země, nebo ty s globálním pohledem. Celkově prodej použitého zboží roste v číslech prodeje i na popularitě mezi spotřebiteli.