2 min. doba čtení

Jedno Aukro, dva světy. Proč se online tržiště rozdělilo?

České online tržiště Aukro se rozpoltilo na dvě části: Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar. Cílem této změny je zpřehlednit uživatelům nakupování a umožnit jim lépe objevovat unikátní nabídky v rámci svých zájmů.

Jedno Aukro, dva světy. Proč se online tržiště rozdělilo?
Zdroj: Depositphotos

Rozdělení na Aukro Sběratelství & Umění a Aukro Bazar vychází z různých potřeb uživatelů, z nichž 85 % se pohybuje buď v bazarovém nebo sběratelském světě. Aukro jim chce poskytnout personalizovanější a cílenější zážitek, který usnadní objevování a nakupování předmětů, které odpovídají jejich zájmům. Nově zavedené platformy mají nový design a logo.

Aukro Sběratelství & Umění je určeno pro sběratele hledající cenné kousky v oblasti starožitností a umění, zatímco Aukro Bazar je vhodné pro ty, kteří chtějí bezpečně nakupovat a dávat věcem druhý život. Obě platformy nabízejí nový design a logo a uživatelé se mohou snadno přepínat mezi oběma světy.

Týdenní podcast UPdate

Společnost Aukro zdůrazňuje i zvýšenou úroveň díky spolupráci s odborníky.

„Jsme hrdí na to, že jsme schopni nabídnout nejen nový vzhled, ale také zvýšenou úroveň důvěry a bezpečnosti prostřednictvím spolupráce s předními experty v různých kategoriích,“ uvedl Ladislav Derych, CSO Aukra.

Společnost totiž navázala nové spolupráce s experty a znalci napříč kategoriemi, jako je numismatika nebo militárie. Experti se zaměřuji na pravost a unikátnost nabízených předmětů a zaručují, že nabídka prošla důkladnou kontrolou.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Aukro je na českém trhu už 20 let a za tu dobu se na portálu uskutečnilo více jak 100 milionů transakcí. Má celkem 4 miliony registrovaných uživatelů a celkové tržby přesahují 55 miliard korun.

Dá se říci, že nakupování použitého zboží je v současnosti globální trend, který nahrává společnostem jako je Aukro. Nákupní preference spotřebitelů mění, ukazují průzkumy zaměřené ať už na různé evropské země, nebo ty s globálním pohledem. Celkově prodej použitého zboží roste v číslech prodeje i na popularitě mezi spotřebiteli.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+