2min. doba čtení

Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)

Sociální síť LinkedIn již dávná ztratila status čistě náborového místa. Poslední roky poskytuje útočiště zejména lidem z marketingu. Protože je opravdu velký rozdíl mezi publikováním a vystupováním na jiných sociálních sítích, než právě na LinkedIn. Profesionální názory podložené expertízou jsou posuzovány dalšími odborníky, což v jiných případech až tak nehrozí. Tato síť však není jen o osobní značce. Člověk svým vystupováním často zastupuje i společnost, ve které pracuje. Jak mít správně nastavený profil? Co a kdy publikovat? A co je to marketingový pragmatismus? Na to všechno a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge odpověděl známý LinkedIn mág Miki Plichta. Nechte se inspirovat zajímavým rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:58 Dokáže člověka uživit taková výhradní orientace na LinkedIn?
  • 03:44 Je vůbec třeba pro marketéra učit se pracovat se sociální sítí?
  • 05:29 Je tedy hlavní rozdíl mezi sítěmi, co tam lidé dělají?
  • 06:01 Mělo by marketingové oddělení řešit i LinkedIn profily ostatních kolegů?
  • 07:43 Kolik lidí je ze Slovenska na síti LinkedIn?
  • 12:53 Jaké věci na LinkedInu nejvíce fungují?
  • 16:06 Existují nějaké micro segmenty i v rámci marketingu?
  • 26:20 Je ještě něco, co se dá dělat a lidé to běžně nedělají?
  • 30:47 Je nějaká univerzální cesta, jakou se na LinkedIn vydat?
  • 34:33 Co je marketingový pragmatismus?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
2min. doba čtení

Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledních měsících nad e-commerce visí strašák jménem marketplaces. V extrémních případech někteří předpovídají úplný zánik klasických e-shopů a přechod jen na tato tržiště. Zatím to naštěstí tak hrozné není a vypadá to tak, že ani nebude. Jak to tedy bude vypadat s tržištěmi o pár let, jestli budou základem pro každý e-shop a jak […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+