|
2 min. doba čtení

Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)

Sociální síť LinkedIn již dávná ztratila status čistě náborového místa. Poslední roky poskytuje útočiště zejména lidem z marketingu. Protože je opravdu velký rozdíl mezi publikováním a vystupováním na jiných sociálních sítích, než právě na LinkedIn. Profesionální názory podložené expertízou jsou posuzovány dalšími odborníky, což v jiných případech až tak nehrozí. Tato síť však není jen o osobní značce. Člověk svým vystupováním často zastupuje i společnost, ve které pracuje. Jak mít správně nastavený profil? Co a kdy publikovat? A co je to marketingový pragmatismus? Na to všechno a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge odpověděl známý LinkedIn mág Miki Plichta. Nechte se inspirovat zajímavým rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:58 Dokáže člověka uživit taková výhradní orientace na LinkedIn?
  • 03:44 Je vůbec třeba pro marketéra učit se pracovat se sociální sítí?
  • 05:29 Je tedy hlavní rozdíl mezi sítěmi, co tam lidé dělají?
  • 06:01 Mělo by marketingové oddělení řešit i LinkedIn profily ostatních kolegů?
  • 07:43 Kolik lidí je ze Slovenska na síti LinkedIn?
  • 12:53 Jaké věci na LinkedInu nejvíce fungují?
  • 16:06 Existují nějaké micro segmenty i v rámci marketingu?
  • 26:20 Je ještě něco, co se dá dělat a lidé to běžně nedělají?
  • 30:47 Je nějaká univerzální cesta, jakou se na LinkedIn vydat?
  • 34:33 Co je marketingový pragmatismus?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge