2 min. doba čtení

Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)

Sociální síť LinkedIn již dávná ztratila status čistě náborového místa. Poslední roky poskytuje útočiště zejména lidem z marketingu. Protože je opravdu velký rozdíl mezi publikováním a vystupováním na jiných sociálních sítích, než právě na LinkedIn. Profesionální názory podložené expertízou jsou posuzovány dalšími odborníky, což v jiných případech až tak nehrozí. Tato síť však není jen o osobní značce. Člověk svým vystupováním často zastupuje i společnost, ve které pracuje. Jak mít správně nastavený profil? Co a kdy publikovat? A co je to marketingový pragmatismus? Na to všechno a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge odpověděl známý LinkedIn mág Miki Plichta. Nechte se inspirovat zajímavým rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:58 Dokáže člověka uživit taková výhradní orientace na LinkedIn?
  • 03:44 Je vůbec třeba pro marketéra učit se pracovat se sociální sítí?
  • 05:29 Je tedy hlavní rozdíl mezi sítěmi, co tam lidé dělají?
  • 06:01 Mělo by marketingové oddělení řešit i LinkedIn profily ostatních kolegů?
  • 07:43 Kolik lidí je ze Slovenska na síti LinkedIn?
  • 12:53 Jaké věci na LinkedInu nejvíce fungují?
  • 16:06 Existují nějaké micro segmenty i v rámci marketingu?
  • 26:20 Je ještě něco, co se dá dělat a lidé to běžně nedělají?
  • 30:47 Je nějaká univerzální cesta, jakou se na LinkedIn vydat?
  • 34:33 Co je marketingový pragmatismus?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+