2min. doba čtení

Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)

Sociální síť LinkedIn již dávná ztratila status čistě náborového místa. Poslední roky poskytuje útočiště zejména lidem z marketingu. Protože je opravdu velký rozdíl mezi publikováním a vystupováním na jiných sociálních sítích, než právě na LinkedIn. Profesionální názory podložené expertízou jsou posuzovány dalšími odborníky, což v jiných případech až tak nehrozí. Tato síť však není jen o osobní značce. Člověk svým vystupováním často zastupuje i společnost, ve které pracuje. Jak mít správně nastavený profil? Co a kdy publikovat? A co je to marketingový pragmatismus? Na to všechno a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge odpověděl známý LinkedIn mág Miki Plichta. Nechte se inspirovat zajímavým rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:58 Dokáže člověka uživit taková výhradní orientace na LinkedIn?
      • 03:44 Je vůbec třeba pro marketéra učit se pracovat se sociální sítí?
      • 05:29 Je tedy hlavní rozdíl mezi sítěmi, co tam lidé dělají?
      • 06:01 Mělo by marketingové oddělení řešit i LinkedIn profily ostatních kolegů?
      • 07:43 Kolik lidí je ze Slovenska na síti LinkedIn?
      • 12:53 Jaké věci na LinkedInu nejvíce fungují?
      • 16:06 Existují nějaké micro segmenty i v rámci marketingu?
      • 26:20 Je ještě něco, co se dá dělat a lidé to běžně nedělají?
      • 30:47 Je nějaká univerzální cesta, jakou se na LinkedIn vydat?
      • 34:33 Co je marketingový pragmatismus?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+