2min. doba čtení

Je LinkedIn nejdůležitější sociální sítí pro marketéry a jak s ním pracovat? (Miki Plichta)

Sociální síť LinkedIn již dávná ztratila status čistě náborového místa. Poslední roky poskytuje útočiště zejména lidem z marketingu. Protože je opravdu velký rozdíl mezi publikováním a vystupováním na jiných sociálních sítích, než právě na LinkedIn. Profesionální názory podložené expertízou jsou posuzovány dalšími odborníky, což v jiných případech až tak nehrozí. Tato síť však není jen o osobní značce. Člověk svým vystupováním často zastupuje i společnost, ve které pracuje. Jak mít správně nastavený profil? Co a kdy publikovat? A co je to marketingový pragmatismus? Na to všechno a ještě mnohem více nám ve studiu Ecommerce Bridge odpověděl známý LinkedIn mág Miki Plichta. Nechte se inspirovat zajímavým rozhovorem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:58 Dokáže člověka uživit taková výhradní orientace na LinkedIn?
  • 03:44 Je vůbec třeba pro marketéra učit se pracovat se sociální sítí?
  • 05:29 Je tedy hlavní rozdíl mezi sítěmi, co tam lidé dělají?
  • 06:01 Mělo by marketingové oddělení řešit i LinkedIn profily ostatních kolegů?
  • 07:43 Kolik lidí je ze Slovenska na síti LinkedIn?
  • 12:53 Jaké věci na LinkedInu nejvíce fungují?
  • 16:06 Existují nějaké micro segmenty i v rámci marketingu?
  • 26:20 Je ještě něco, co se dá dělat a lidé to běžně nedělají?
  • 30:47 Je nějaká univerzální cesta, jakou se na LinkedIn vydat?
  • 34:33 Co je marketingový pragmatismus?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
1min. doba čtení

Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Přechod z neplaceného obsahu na ten placený bývá ve většině případů extrémně náročný a bolestivý. Lidé si už zvykli, že mají něco zadarmo a nyní je najednou přesvědčovat, aby platili, se zdá být nemožné. Toldo jako aplikace pro podcastery se snaží změnit smýšlení lidí, proč by měli své oblíbené tvůrce podporovat. Jak se do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+