2 min. doba čtení

Jde TikTok a sport dohromady? Podle značky Puma ano

To, že TikTok dokáže z neznámé skladby udělat hit ze dne na den, už nepřekvapí nikoho. Jak se mu ale daří dostat k lidem zájem o sport?

Jde TikTok a sport dohromady? Podle značky Puma ano
Zdroj: TikTok

TikTok podle všeho mění způsob, jakým lidé konzumují sportovní obsah. Kromě celebrit, influencerů a všech běžných uživatelů se začínají příležitosti chytat také sportovní hvězdy a kluby. Značky se snaží co nejvíce využívat komunitu na TikTok Shopu a směřovat ji k nákupům přímo na platformě.

Hashtag #sport je jednou z nejvýkonnějších kategorií s miliony videí. Máme za sebou Mistrovství Evropy ve fotbale (také označované zkratkou EURO) a oficiální hashtag #EUROS2024 dosáhl milion příspěvků jen za první týden. Hashtag anglické hvězdy Juda Bellinghama má dokonce 62 milionů zobrazení.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

S blížícími se olympijskými hrami vzniklo partnerství TikToku s britským týmem. Na platformě bude exkluzivní obsah a možnost nákupu oficiálního merchu. A tuto možnost začínají využívat také sportovní značky.

“Na TikToku měl sport vždy své přední místo – od zákulisních momentů na Euru až po reakce mimo hřiště během Wimbledonu. Stále více značek si uvědomuje příležitost, kterou fandění přináší, a proto spouštějí TikTok Shop, kde dávají fanouškům možnost přeměnit výkony sportovců na zobrazení a později na prodej,” uvádí TikTok ve stanovisku.

Například Sports Direct má na svém shopu více než 4 000 produktů a během turnaje EURO prodala stovky fotbalových míčů. Značka Sweaty Betty po spuštění TikTok Shopu spolupracuje s fitness tvůrci, aby inspirovala lidi ke cvičení. Pume se podařilo dosáhnout hvězdného nárůstu příjmů o 737 % za jeden týden – a to díky TikTok Shopu, live shoppingu a affiliate programu pro tvůrce.

Působivý nárůst tržeb značky Puma není náhoda – vsadila na strategickou kampaň na TikTok Shopu. Zaměřila se na prodej tenisek Mayze za zvýhodněnou cenu a investovala do reklam. Spolupráce s influencerkou Dawn Love, která propagovala produkty Puma na pěti živých vysíláních, výrazně přispěla k úspěchu kampaně. Denní příjmy společnosti vzrostly o 182 % i po skončení kampaně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+