2 min. doba čtení

Jde TikTok a sport dohromady? Podle značky Puma ano

To, že TikTok dokáže z neznámé skladby udělat hit ze dne na den, už nepřekvapí nikoho. Jak se mu ale daří dostat k lidem zájem o sport?

Jde TikTok a sport dohromady? Podle značky Puma ano
Zdroj: TikTok

TikTok podle všeho mění způsob, jakým lidé konzumují sportovní obsah. Kromě celebrit, influencerů a všech běžných uživatelů se začínají příležitosti chytat také sportovní hvězdy a kluby. Značky se snaží co nejvíce využívat komunitu na TikTok Shopu a směřovat ji k nákupům přímo na platformě.

Hashtag #sport je jednou z nejvýkonnějších kategorií s miliony videí. Máme za sebou Mistrovství Evropy ve fotbale (také označované zkratkou EURO) a oficiální hashtag #EUROS2024 dosáhl milion příspěvků jen za první týden. Hashtag anglické hvězdy Juda Bellinghama má dokonce 62 milionů zobrazení.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

S blížícími se olympijskými hrami vzniklo partnerství TikToku s britským týmem. Na platformě bude exkluzivní obsah a možnost nákupu oficiálního merchu. A tuto možnost začínají využívat také sportovní značky.

“Na TikToku měl sport vždy své přední místo – od zákulisních momentů na Euru až po reakce mimo hřiště během Wimbledonu. Stále více značek si uvědomuje příležitost, kterou fandění přináší, a proto spouštějí TikTok Shop, kde dávají fanouškům možnost přeměnit výkony sportovců na zobrazení a později na prodej,” uvádí TikTok ve stanovisku.

Například Sports Direct má na svém shopu více než 4 000 produktů a během turnaje EURO prodala stovky fotbalových míčů. Značka Sweaty Betty po spuštění TikTok Shopu spolupracuje s fitness tvůrci, aby inspirovala lidi ke cvičení. Pume se podařilo dosáhnout hvězdného nárůstu příjmů o 737 % za jeden týden – a to díky TikTok Shopu, live shoppingu a affiliate programu pro tvůrce.

Působivý nárůst tržeb značky Puma není náhoda – vsadila na strategickou kampaň na TikTok Shopu. Zaměřila se na prodej tenisek Mayze za zvýhodněnou cenu a investovala do reklam. Spolupráce s influencerkou Dawn Love, která propagovala produkty Puma na pěti živých vysíláních, výrazně přispěla k úspěchu kampaně. Denní příjmy společnosti vzrostly o 182 % i po skončení kampaně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+