2 min. doba čtení

JD sports se omlouvá 10 milionům zákazníků

V minulých dnech byly odcizeny údaje milionů zákazníků britského prodejce sportovního oblečení JD Sports. Odcizené údaje mohou zahrnovat jména, adresy, e-mailové adresy, telefonní čísla a poslední čtyři číslice bankovních karet.

JD sports se omlouvá 10 milionům zákazníků

JD Sports pod kybernetickým útokem

Kybernetický útok na známý britský řetězec JD Sports může ovlivnit až 10 milionů zákazníků. Uvedla to společnost, podle níž k útoku došlo v minulých dnech, ale informace, ke kterým se hackeři dostali, jsou více než dva roky staré. Zahrnuje záznamy o online transakcích od listopadu 2018 do října 2020.

Podle společnosti mohla být odcizena jména, adresy, e-maily, telefonní čísla, údaje o objednávkách a poslední čtyři číslice bankovních karet. Postižení zákazníci již byli informováni a společnost doporučuje zákazníkům, aby se měli na pozoru před krádeží identity a zasíláním nevyžádané pošty.

Neil Greenhalgh, finanční ředitel společnosti JD Sports, prohlásil: „Chceme se omluvit zákazníkům, kterých se tento incident mohl dotknout. Doporučujeme jim, aby byli ostražití vůči potenciálním podvodným e-mailům, telefonátům a textovým zprávám a poskytujeme jim podrobné informace o tom, jak je nahlásit.“

Společnost podnikla kroky k vyšetření incidentu 

V tiskové zprávě společnosti se uvádí: „Po tomto incidentu pokračujeme v úplné revizi naší kybernetické bezpečnosti ve spolupráci s externími odborníky, protože ochrana údajů našich zákazníků je pro společnost JD naprostou prioritou.“

„Okamžitě jsme podnikli kroky k vyšetření incidentu, včetně spolupráce s předními odborníky na kybernetickou bezpečnost. V případě potřeby spolupracujeme s příslušnými orgány, včetně Úřadu komisaře pro informace Spojeného království (ICO).”

„Aktivně kontaktujeme dotčené zákazníky a doporučujeme jim, aby byli ostražití vůči rizikům podvodů a phishingových útoků. To zahrnuje doporučení, aby si dávali pozor na jakoukoli podezřelou nebo neobvyklou komunikaci, která se tváří jako od společnosti JD Sports nebo některé ze značek naší skupiny.“

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe