2 min. doba čtení

JD sports se omlouvá 10 milionům zákazníků

V minulých dnech byly odcizeny údaje milionů zákazníků britského prodejce sportovního oblečení JD Sports. Odcizené údaje mohou zahrnovat jména, adresy, e-mailové adresy, telefonní čísla a poslední čtyři číslice bankovních karet.

JD sports se omlouvá 10 milionům zákazníků

JD Sports pod kybernetickým útokem

Kybernetický útok na známý britský řetězec JD Sports může ovlivnit až 10 milionů zákazníků. Uvedla to společnost, podle níž k útoku došlo v minulých dnech, ale informace, ke kterým se hackeři dostali, jsou více než dva roky staré. Zahrnuje záznamy o online transakcích od listopadu 2018 do října 2020.

Podle společnosti mohla být odcizena jména, adresy, e-maily, telefonní čísla, údaje o objednávkách a poslední čtyři číslice bankovních karet. Postižení zákazníci již byli informováni a společnost doporučuje zákazníkům, aby se měli na pozoru před krádeží identity a zasíláním nevyžádané pošty.

Neil Greenhalgh, finanční ředitel společnosti JD Sports, prohlásil: „Chceme se omluvit zákazníkům, kterých se tento incident mohl dotknout. Doporučujeme jim, aby byli ostražití vůči potenciálním podvodným e-mailům, telefonátům a textovým zprávám a poskytujeme jim podrobné informace o tom, jak je nahlásit.“

Společnost podnikla kroky k vyšetření incidentu 

V tiskové zprávě společnosti se uvádí: „Po tomto incidentu pokračujeme v úplné revizi naší kybernetické bezpečnosti ve spolupráci s externími odborníky, protože ochrana údajů našich zákazníků je pro společnost JD naprostou prioritou.“

„Okamžitě jsme podnikli kroky k vyšetření incidentu, včetně spolupráce s předními odborníky na kybernetickou bezpečnost. V případě potřeby spolupracujeme s příslušnými orgány, včetně Úřadu komisaře pro informace Spojeného království (ICO).”

„Aktivně kontaktujeme dotčené zákazníky a doporučujeme jim, aby byli ostražití vůči rizikům podvodů a phishingových útoků. To zahrnuje doporučení, aby si dávali pozor na jakoukoli podezřelou nebo neobvyklou komunikaci, která se tváří jako od společnosti JD Sports nebo některé ze značek naší skupiny.“

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+