2 min. doba čtení

Ján Chládek je novým finančním ředitelem společnosti Coca-Cola

Finanční oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko nyní vede Jan Chládek. Nahradil Alina Cojocaru, který přechází na pozici finančního ředitele pro Řecko a Kypr.

Ján Chládek je novým finančním ředitelem společnosti Coca-Cola
Zdroj: Jan Chládek

Chládek se podílel na realizaci obchodní strategie

Jan Chládek nastoupil do společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko v květnu 2021. V posledních dvou letech se významně podílel na realizaci obchodní strategie společnosti. Spoluvytvářel novou velkoobchodní strategii a podílel se na vývoji a implementaci lokálního reportingu.

„Ve své nové funkci chci pokračovat v budování naší strategie jak interně, tak v rámci finančního oddělení – důsledné zaměření na zákazníka, a to jak externího, tak interního, s cílem společně dlouhodobě zvyšovat hodnotu na trhu,“ říká Jan Chládek, nový finanční ředitel společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko.

Jan je absolventem magisterského studia na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a od června 2022 je držitelem certifikátu CIMA. Před nástupem do společnosti Coca-Cola HBC pracoval Jan 10 let ve společnosti Heineken v oddělení financí a prodeje na českém a ruském trhu. Má rozsáhlé manažerské zkušenosti jak v oblasti financí, tak v práci s dalšími týmy v oblasti prodeje, marketingu nebo dodavatelského řetězce.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+