2min. doba čtení

Ján Chládek je novým finančním ředitelem společnosti Coca-Cola

Finanční oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko nyní vede Jan Chládek. Nahradil Alina Cojocaru, který přechází na pozici finančního ředitele pro Řecko a Kypr.

Ján Chládek je novým finančním ředitelem společnosti Coca-Cola
Zdroj: Jan Chládek

Chládek se podílel na realizaci obchodní strategie

Jan Chládek nastoupil do společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko v květnu 2021. V posledních dvou letech se významně podílel na realizaci obchodní strategie společnosti. Spoluvytvářel novou velkoobchodní strategii a podílel se na vývoji a implementaci lokálního reportingu.

“Ve své nové funkci chci pokračovat v budování naší strategie jak interně, tak v rámci finančního oddělení – důsledné zaměření na zákazníka, a to jak externího, tak interního, s cílem společně dlouhodobě zvyšovat hodnotu na trhu,” říká Jan Chládek, nový finanční ředitel společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko.

Jan je absolventem magisterského studia na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a od června 2022 je držitelem certifikátu CIMA. Před nástupem do společnosti Coca-Cola HBC pracoval Jan 10 let ve společnosti Heineken v oddělení financí a prodeje na českém a ruském trhu. Má rozsáhlé manažerské zkušenosti jak v oblasti financí, tak v práci s dalšími týmy v oblasti prodeje, marketingu nebo dodavatelského řetězce.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+