Chládek se podílel na realizaci obchodní strategie
Jan Chládek nastoupil do společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko v květnu 2021. V posledních dvou letech se významně podílel na realizaci obchodní strategie společnosti. Spoluvytvářel novou velkoobchodní strategii a podílel se na vývoji a implementaci lokálního reportingu.
“Ve své nové funkci chci pokračovat v budování naší strategie jak interně, tak v rámci finančního oddělení – důsledné zaměření na zákazníka, a to jak externího, tak interního, s cílem společně dlouhodobě zvyšovat hodnotu na trhu,” říká Jan Chládek, nový finanční ředitel společnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko.
Jan je absolventem magisterského studia na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a od června 2022 je držitelem certifikátu CIMA. Před nástupem do společnosti Coca-Cola HBC pracoval Jan 10 let ve společnosti Heineken v oddělení financí a prodeje na českém a ruském trhu. Má rozsáhlé manažerské zkušenosti jak v oblasti financí, tak v práci s dalšími týmy v oblasti prodeje, marketingu nebo dodavatelského řetězce.