2min. doba čtení

Jaký systém vybrat pro e-shop? (Ivan Potančok, Vibration)

Asi každý, kdo uvažoval nad vlastním e-shopem, stál na začátku před dilematem – jaké systémové řešení zvolit? Možností je mnoho, od krabicového řešení či open source až po nakódování celé stránky od nuly. Zorientovat se v problematice vám pomůže Ivan Potančok, ředitel developerské agentury Vibration, která se zabývá vývojem webových stránek a e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Ivan nám představí systém Selio, který ve Vibration vyvinuli a nyní ho nabízejí jako komplexní řešení pro e-shopy. Dozvíte se, jak funguje, jaké má výhody a proč vlastně vznikl. Dále se zaměříme také na kritéria, která je třeba brát při výběru řešení do úvahy. Diskutovat budeme mimo jiné o tom, jaké problémy mohou nastat při změně systémového řešení nebo dodavatele, tedy při „migraci“ samotného e-shopu.

Vyplatí se lokální řešení oproti tomu zahraničnímu? Je třeba brát v úvahu konkrétní trh a jeho legislativu? Nevyhnuli jsme se ani tomuto tématu. Na závěr s Ivanem rozebereme konkrétní příklady, při kterých se vyplatí naprogramovat e-shop od píky a při kterých ne.

V rozhovoru s Ivem Potančok naleznete:

  • Jaké má agentura Vibration zkušenosti s navazováním spolupráce s klienty.
  • Jak funguje jejich vlastní systém Selio a proč ho vyvinuli.
  • Jaký má Ivo názor na konkrétní krabicové řešení či open source.
  • Jaké faktory je třeba brát v úvahu při výběru vhodného systémového řešení pro e-shop.
  • Jaké problémy mohou nastat při „migraci“ e-shopu a jak se jim vyhnout.
  • Proč je důležité brát při výběru řešení v úvahu konkrétní trh a jeho legislativu.
  • Konkrétní příklady e-shopů, které je lepší naprogramovat od nuly.
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+