1 min. doba čtení

Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)

Zákaznická podpora dnes už není jen o tom, kdo zvedne telefon. Je to strategická část firmy, která přímo ovlivňuje spokojenost i loajalitu zákazníků. V rozhovoru jsme se podívali na to, kdy a proč se vyplatí outsourcovat podporu, jak dnes do hry vstupuje umělá inteligence a jak voiceboti dokážou nejen rychle třídit požadavky, ale také znít jako skuteční lidé. Vývoj postupuje mílovými kroky a firmy, které to pochopí dříve, budou mít náskok. Více nám řekla Katarína Kmeťová, Business Development Manager ve Konecta.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:23 Jak lze delegovat zákaznickou podporu?
  • 05:10 Dokdy se vyplatí outsourcovat podporu?
  • 07:47 Jak se následně naceňuje outsourcing?
  • 10:06 Na které kanály se lze napojit?
  • 14:57 Je dnes outsourcing celkově levnější díky AI?
  • 18:05 Snížil se s příchodem AI počet operátorů?
  • 20:10 Jak je na tom hlasová AI?
  • 27:40 Jaké jsou další plány do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
1 min. doba čtení

AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umělá inteligence už dávno není jen hračka pro velké firmy. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak ji dnes využívají i menší e-shopy. Fotky, texty, překlady nebo videa? Na všechno už existuje samostatný nástroj. Proč není AI všelék, ale ani hrozba, jak si mnozí myslí, a co všechno dokáže, když se správně zkombinuje několik nástrojů? Více […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+