2 min. doba čtení

Jak získat více zhlédnutí na Instagram Reels

Ještě pořád kašlete na Instagram Reels, nebo vám to konečně došlo? Právě používáním Reels můžete získat vysněný dosah i engagement. Jak je ještě více znásobit, si můžete přečíst právě v tomto článku.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
Jak získat více zhlédnutí na Instagram Reels

1. Držte se své specializace

Neměňte témata jako ponožky. Váš profil může být zaměřen na cokoli. Oblečení, auta, sporty – ať už se jedná o cokoli, vždy se držte svého tématu/oblasti/specializace.

Možná se objeví trend z jiné oblasti a láká vás využít to a postovat. Pozor! Nedělejte to a raději zůstaňte stále ve své oblasti. Může se to zdát jako jednoduchá rada, ale je to opravdu velmi důležité a mnoho lidí dělá právě tuto chybu.

2. Postujte to, co funguje

Opět pravděpodobně nejde o žádnou novou informaci, přesto se mnozí této chyby dopouštějí donekonečna. Nevymýšlejme již vymyšlené. K čemu je dobré znovu vynalézat kolo?

Možná chcete ukázat, že jste kreativní a rádi zkoušíte různé věci, ale nezapomeňte, že 80 % obsahu by měly tvořit osvědčené věci, které fungují. U zbývajících 20 % můžete popustit uzdu své fantazii a testovat.

Neříkám, že máte kopírovat jiné profily, stahovat jejich videa a zveřejňovat je u sebe. Mluvíme o inspiraci a hledání vzorců (šablon), které fungují. Pozorně je sledujte a podle toho připravte vlastní Reels.

3. Publikujte pravidelně

Pravidelné publikování neznamená jednou za měsíc. Ale to už asi tušíte. Pokud chcete dosáhnout opravdu skvělých výsledků, musíte být důslední. Klíčem je jedno nové Reels video jednou denně.

Nezapomeňte, že trpělivost přináší růže, a pokud vydržíte postovat denně alespoň 90 dní v kuse, zaručeně se dočkáte výsledků. Zapomeňte na zázraky na počkání. Vytrvejte a uvidíte, že se dostaví úspěch.

Až pochopíte, co funguje nejlépe, zaměřte se na to! Chybou by bylo potěšit se a zkoušet něco jiného. Když zjistíte, na co vaše publikum reaguje nejlépe, použijte to! Postujte podobný obsah ještě více.

Samozřejmě se nezapomeňte celým procesem hlavně bavit a užívat si ho. Moc vám držím palce a věřím, že dosáhnete všech svých cílů na Instagramu.

Sdílet článek
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Působí v oblasti marketingu již více než 12 let a specializuje se zejména na online marketing, konkrétně na tvorbu prodejních stránek a sociální sítě. Sám na Instagramu získal více než 185 tis. sledovatelů a o svých úspěšných strategiích přednášel stovkám lidí v ČR i SR. Dnes se také začíná soustředit na málo poznán Buzzmarketing.

Explor Media
Tento článek ti přináší

Explor Media

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+