1. Držte se své specializace
Neměňte témata jako ponožky. Váš profil může být zaměřen na cokoli. Oblečení, auta, sporty – ať už se jedná o cokoli, vždy se držte svého tématu/oblasti/specializace.
Možná se objeví trend z jiné oblasti a láká vás využít to a postovat. Pozor! Nedělejte to a raději zůstaňte stále ve své oblasti. Může se to zdát jako jednoduchá rada, ale je to opravdu velmi důležité a mnoho lidí dělá právě tuto chybu.
2. Postujte to, co funguje
Opět pravděpodobně nejde o žádnou novou informaci, přesto se mnozí této chyby dopouštějí donekonečna. Nevymýšlejme již vymyšlené. K čemu je dobré znovu vynalézat kolo?
Možná chcete ukázat, že jste kreativní a rádi zkoušíte různé věci, ale nezapomeňte, že 80 % obsahu by měly tvořit osvědčené věci, které fungují. U zbývajících 20 % můžete popustit uzdu své fantazii a testovat.
Neříkám, že máte kopírovat jiné profily, stahovat jejich videa a zveřejňovat je u sebe. Mluvíme o inspiraci a hledání vzorců (šablon), které fungují. Pozorně je sledujte a podle toho připravte vlastní Reels.
3. Publikujte pravidelně
Pravidelné publikování neznamená jednou za měsíc. Ale to už asi tušíte. Pokud chcete dosáhnout opravdu skvělých výsledků, musíte být důslední. Klíčem je jedno nové Reels video jednou denně.
Nezapomeňte, že trpělivost přináší růže, a pokud vydržíte postovat denně alespoň 90 dní v kuse, zaručeně se dočkáte výsledků. Zapomeňte na zázraky na počkání. Vytrvejte a uvidíte, že se dostaví úspěch.
Až pochopíte, co funguje nejlépe, zaměřte se na to! Chybou by bylo potěšit se a zkoušet něco jiného. Když zjistíte, na co vaše publikum reaguje nejlépe, použijte to! Postujte podobný obsah ještě více.
Samozřejmě se nezapomeňte celým procesem hlavně bavit a užívat si ho. Moc vám držím palce a věřím, že dosáhnete všech svých cílů na Instagramu.