3min. doba čtení

Jak získat více zhlédnutí na Instagram Reels

Ještě pořád kašlete na Instagram Reels, nebo vám to konečně došlo? Právě používáním Reels můžete získat vysněný dosah i engagement. Jak je ještě více znásobit, si můžete přečíst právě v tomto článku.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
Jak získat více zhlédnutí na Instagram Reels

1. Držte se své specializace

Neměňte témata jako ponožky. Váš profil může být zaměřen na cokoli. Oblečení, auta, sporty – ať už se jedná o cokoli, vždy se držte svého tématu/oblasti/specializace.

Možná se objeví trend z jiné oblasti a láká vás využít to a postovat. Pozor! Nedělejte to a raději zůstaňte stále ve své oblasti. Může se to zdát jako jednoduchá rada, ale je to opravdu velmi důležité a mnoho lidí dělá právě tuto chybu.

2. Postujte to, co funguje

Opět pravděpodobně nejde o žádnou novou informaci, přesto se mnozí této chyby dopouštějí donekonečna. Nevymýšlejme již vymyšlené. K čemu je dobré znovu vynalézat kolo?

Možná chcete ukázat, že jste kreativní a rádi zkoušíte různé věci, ale nezapomeňte, že 80 % obsahu by měly tvořit osvědčené věci, které fungují. U zbývajících 20 % můžete popustit uzdu své fantazii a testovat.

Neříkám, že máte kopírovat jiné profily, stahovat jejich videa a zveřejňovat je u sebe. Mluvíme o inspiraci a hledání vzorců (šablon), které fungují. Pozorně je sledujte a podle toho připravte vlastní Reels.

3. Publikujte pravidelně

Pravidelné publikování neznamená jednou za měsíc. Ale to už asi tušíte. Pokud chcete dosáhnout opravdu skvělých výsledků, musíte být důslední. Klíčem je jedno nové Reels video jednou denně.

Nezapomeňte, že trpělivost přináší růže, a pokud vydržíte postovat denně alespoň 90 dní v kuse, zaručeně se dočkáte výsledků. Zapomeňte na zázraky na počkání. Vytrvejte a uvidíte, že se dostaví úspěch.

Až pochopíte, co funguje nejlépe, zaměřte se na to! Chybou by bylo potěšit se a zkoušet něco jiného. Když zjistíte, na co vaše publikum reaguje nejlépe, použijte to! Postujte podobný obsah ještě více.

Samozřejmě se nezapomeňte celým procesem hlavně bavit a užívat si ho. Moc vám držím palce a věřím, že dosáhnete všech svých cílů na Instagramu.

Sdílet článek
Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media

Působí v oblasti marketingu již více než 12 let a specializuje se zejména na online marketing, konkrétně na tvorbu prodejních stránek a sociální sítě. Sám na Instagramu získal více než 185 tis. sledovatelů a o svých úspěšných strategiích přednášel stovkám lidí v ČR i SR. Dnes se také začíná soustředit na málo poznán Buzzmarketing.

Explor Media
Tento článek ti přináší

Explor Media

Explor Media pomáhá firmám i jednotlivcům uspět v online světě. Zajišťuje kompletní služby, jako jsou tvorba web stránek, online reklama, správa profilů na sociálních sítích, SEO, foto a video produkce, e-mail marketing i influencer marketing. Výjimečnou službou je buzzmarketing, kterým se žádná jiná společnost nezabývá.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Tipy na šikovné online nástroje pro cílení vaší reklamy

Ano, všichni známe a pravděpodobně i řešíme firemní účty na Facebooku, Instagramu a LinkedIn. TikTok je vzhledem k průměrnému věku uživatelů poněkud kontroverznější, ale při rozumném používání je to velmi účinný marketingový nástroj s více než miliardou aktivních uživatelů. Sociální sítě jsou ve světě reklamy neprůstřelnou klasikou, ale nejsou zdaleka jedinou platformou, kde se dá […]

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Přečíst článek
12min. doba čtení

Která sociální síť je pro vás a vaši firmu nejvhodnější? Zjistěte, kde se soustřeďuje vaše publikum

Někdy se můžete snažit sebevíc, ale výsledky stejně nebudou takové, jaké byste očekávali. Pokud váš byznys neroste tak, jak byste si přáli, a to i v případě sponzorovaných nebo nesponzorovaných příspěvků na sociálních sítích, možná publikujete na špatném místě a ve špatný čas. 

Peter Habánek Peter Habánek
Managing Director v Bragama
Přečíst článek
5min. doba čtení

Jak může neuromarketing pomoci vaší firmě?

Obchodníci si lámou hlavu nad tím, jak přesvědčit zákazníky k nákupu. Existuje mnoho případových studií, jak pozitivně ovlivnit chování spotřebitelů. Dokážeme někdy nahlédnout do hlavy zákazníka? Už teď nám může hodně říci neuromarketing.

Přečíst článek