2 min. doba čtení

Jak z Heureky vytěžit maximum? Není to jen o porovnávání cen (Ján Kamenický, Heureka Group)

Heureku zná snad každý. Stabilní hráč na trhu, největší porovnávač cen v našem regionu. Ale není to jen o porovnávání. Hereuka již dlouhodobě nabízí i jiné služby a možnosti. Jaké věci běžně dělají a nemluví se o nich, jestli jim funguje vlastní marketplace a proč si vymakat XML feed na maximum nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jan Kamenický, Head of Acquisition v Heureka Group.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:15 Kolik návštěvníků denně pošle Heureka na e-shopy?
    • 03:40 Jaké věci Herueka dělá a běžně se o nich nemluví?
    • 05:52 Funguje jim vlastní marketplace?
    • 07:47 Co lidé nejvíce při Heureka podceňují jako inzerenti?
    • 11:04 Proč jít na Heureku, když nechci na webu jen lidi, co chtějí ušetřit?
    • 13:53 Co kromě sbírání recenzí lze udělat pro vyšší viditelnost?
    • 19:14 Jak jsou možnosti sbírání pozitivních recenzí?
    • 26:54 Co může e-shop očekávat od Heureka marketplace?
    • 33:57 Jak přistupuje Heureka k externím nástrojům pro sledování cen?
    • 35:47 Lze nějak zlepšit XML feed?
    • 38:41 Jak se přistupuje k velkým klientům se špatným systémem?
    • 40:32 Heureka vs Google
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+