|
2 min. doba čtení

Jak z Heureky vytěžit maximum? Není to jen o porovnávání cen (Ján Kamenický, Heureka Group)

Heureku zná snad každý. Stabilní hráč na trhu, největší porovnávač cen v našem regionu. Ale není to jen o porovnávání. Hereuka již dlouhodobě nabízí i jiné služby a možnosti. Jaké věci běžně dělají a nemluví se o nich, jestli jim funguje vlastní marketplace a proč si vymakat XML feed na maximum nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jan Kamenický, Head of Acquisition v Heureka Group.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak z Heureky vytěžit maximum? Není to jen o porovnávání cen (Ján Kamenický, Heureka Group)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:15 Kolik návštěvníků denně pošle Heureka na e-shopy?
    • 03:40 Jaké věci Herueka dělá a běžně se o nich nemluví?
    • 05:52 Funguje jim vlastní marketplace?
    • 07:47 Co lidé nejvíce při Heureka podceňují jako inzerenti?
    • 11:04 Proč jít na Heureku, když nechci na webu jen lidi, co chtějí ušetřit?
    • 13:53 Co kromě sbírání recenzí lze udělat pro vyšší viditelnost?
    • 19:14 Jak jsou možnosti sbírání pozitivních recenzí?
    • 26:54 Co může e-shop očekávat od Heureka marketplace?
    • 33:57 Jak přistupuje Heureka k externím nástrojům pro sledování cen?
    • 35:47 Lze nějak zlepšit XML feed?
    • 38:41 Jak se přistupuje k velkým klientům se špatným systémem?
    • 40:32 Heureka vs Google
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge