Jak z Heureky vytěžit maximum? Není to jen o porovnávání cen (Ján Kamenický, Heureka Group)
Heureku zná snad každý. Stabilní hráč na trhu, největší porovnávač cen v našem regionu. Ale není to jen o porovnávání. Hereuka již dlouhodobě nabízí i jiné služby a možnosti. Jaké věci běžně dělají a nemluví se o nich, jestli jim funguje vlastní marketplace a proč si vymakat XML feed na maximum nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jan Kamenický, Head of Acquisition v Heureka Group.
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]