2min. doba čtení

Jak vzniklo první Expo spojené s konferencí v Česku (Eva Knirschová, Reshoper)

Eva Knirschová je ředitelka Reshoperu (před dvěma lety to ještě bylo eCommerce Expo). Jde o velký veletrh spojený s konferencí, určený pro e-shopy a poskytovatele různých ecommerce služeb. Mluvili jsme o tom, jak Reshoper vznikl, co tomu předcházelo, co dělala Eva předtím a kam se plánuje ubírat dál. Dozvíte se také, jaké jsou trendy v zahraničí a co z toho chce přenést k nám.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:48 čemu se Eva věnovala na začátku své kariéry a jaké tehdy byly v ecommerce možnosti;
  • 4:19 jak jí při řešení konference Reshoper pomáhají zkušenosti s vlastním e-shopem;
  • 5:21 kolik let provozovala e-shop a proč se ho vzdala;
  • 7:03 jakým způsobem se dostala k eCommerce Expu a proč se rozhodli spojit veletrh s konferencí;
  • 10:58 v čem jsou zahraniční veletrhy jiné než ty české;
  • 14:39 proč eCommerce Expo rebrandovali na Reshoper a zda se jim daří na Reshoper přivést zahraniční vystavovatele;
  • 19:04 jak se vyvíjí zájem vystavovatelů z roku na rok a kolik procent z nich je nových;
  • 21:42 kdo je ideální zákazník veletrhu, jak nejlépe využít jeho návštěvu a jak by se měl připravit vystavovatel;
  • 22:36 kdy, kde a za kolik se bude Reshoper konat.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek