1 min. doba čtení

Jak vytěžit maximum z dat v éře omezené analytiky e-shopů? (Michal Kubo, ptagroup)

Od příchodu nové verze Google Anayltics GA4 to už v datové analytice není, jako dřív. Ochrana osobních údajů, neustálé skresávání dat či informací a neochota lidí poskytovat osobní údaje brání marketérům vytvářet kvalitnější kampaně. I proto se musely přizpůsobit a vymyslet nové způsoby, jak pracovat s tím, co je. Jak lze vytěžit maximum z dat iv roce 2024, lze bez toho dělat kvalitní výkonnostní kampaně a zda je chyba nesoustředit se u e-shopu na nejlépe prodávané produkty nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Michal Kubo, CEO & Co-founder ptagroup.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:37 Jak lze spojovat souvislosti v době datové s omezenými daty?
      • 05:35 Dají se dělat kvalitní performance kampaně i bez dostatku dat?
      • 11:53 Bude stále náročnější získávat nějaká data od lidí?
      • 12:40 Je chyba nesoustředit se na nejlépe prodávané produkty?
      • 14:05 Proč jsou někdy takové rozdíly mezi e-shopy na Heurece?
      • 19:44 Vymýšlet něco nového není vždy pro e-shopy benefitem
      • 23:44 V čem se dá odlišit?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

ptagroup

ptagroup je digitální marketingová agentura, která se zaměřuje na vytváření efektivních kampaní v oblasti performance marketingu. Nabízí širokou škálu služeb, včetně content marketingu, marketingu sociálních médií, e-mailového marketingu, webdesignu a brandingu.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)
2 min. doba čtení

Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)

Nastavení procesů je bolestivá, ale o to víc potřebná věc. Na konci dne budete šťastní, že jste se do toho dali, i když na začátku to bude velmi nepříjemné. A navíc vám to ukáže, kde máte ve firmě mezery nebo co naopak děláte dobře a umíte to aplikovat plošně na celé oddělení. Kdy by firma […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+