|
1 min. doba čtení

Jak vytěžit maximum z dat v éře omezené analytiky e-shopů? (Michal Kubo, ptagroup)

Od příchodu nové verze Google Anayltics GA4 to už v datové analytice není, jako dřív. Ochrana osobních údajů, neustálé skresávání dat či informací a neochota lidí poskytovat osobní údaje brání marketérům vytvářet kvalitnější kampaně. I proto se musely přizpůsobit a vymyslet nové způsoby, jak pracovat s tím, co je. Jak lze vytěžit maximum z dat iv roce 2024, lze bez toho dělat kvalitní výkonnostní kampaně a zda je chyba nesoustředit se u e-shopu na nejlépe prodávané produkty nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Michal Kubo, CEO & Co-founder ptagroup.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:37 Jak lze spojovat souvislosti v době datové s omezenými daty?
      • 05:35 Dají se dělat kvalitní performance kampaně i bez dostatku dat?
      • 11:53 Bude stále náročnější získávat nějaká data od lidí?
      • 12:40 Je chyba nesoustředit se na nejlépe prodávané produkty?
      • 14:05 Proč jsou někdy takové rozdíly mezi e-shopy na Heurece?
      • 19:44 Vymýšlet něco nového není vždy pro e-shopy benefitem
      • 23:44 V čem se dá odlišit?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

ptagroup

ptagroup je digitální marketingová agentura, která se zaměřuje na vytváření efektivních kampaní v oblasti performance marketingu. Nabízí širokou škálu služeb, včetně content marketingu, marketingu sociálních médií, e-mailového marketingu, webdesignu a brandingu.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet