1 min. doba čtení

Jak vytěžit maximum z dat v éře omezené analytiky e-shopů? (Michal Kubo, ptagroup)

Od příchodu nové verze Google Anayltics GA4 to už v datové analytice není, jako dřív. Ochrana osobních údajů, neustálé skresávání dat či informací a neochota lidí poskytovat osobní údaje brání marketérům vytvářet kvalitnější kampaně. I proto se musely přizpůsobit a vymyslet nové způsoby, jak pracovat s tím, co je. Jak lze vytěžit maximum z dat iv roce 2024, lze bez toho dělat kvalitní výkonnostní kampaně a zda je chyba nesoustředit se u e-shopu na nejlépe prodávané produkty nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Michal Kubo, CEO & Co-founder ptagroup.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:37 Jak lze spojovat souvislosti v době datové s omezenými daty?
      • 05:35 Dají se dělat kvalitní performance kampaně i bez dostatku dat?
      • 11:53 Bude stále náročnější získávat nějaká data od lidí?
      • 12:40 Je chyba nesoustředit se na nejlépe prodávané produkty?
      • 14:05 Proč jsou někdy takové rozdíly mezi e-shopy na Heurece?
      • 19:44 Vymýšlet něco nového není vždy pro e-shopy benefitem
      • 23:44 V čem se dá odlišit?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

PTA Group
Tento článek ti přináší

PTA Group

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První měsíc reklamy na SK TikToku. Bude to další „povinný“ kanál pro marketing? (Marcel Milo, CEO)
1 min. doba čtení

První měsíc reklamy na SK TikToku. Bude to další „povinný“ kanál pro marketing? (Marcel Milo, CEO)

Po dlouhém čekání jsme se dočkali i na Slovensku a 1.8.2024 byly oficiálně spuštěny reklamy na našem trhu. Uplynul měsíc a už máme i nějaké první výsledky od agentur či klientů, kteří se toho nebojí a pustili se do novinky s vervou. Proč reklamní systém TikToku přišel na Slovensko až nyní, zda se nastavují reklamy […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
1 min. doba čtení

První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkroutila premiéru v horkém křesle Mudrovačky! A šlo jí to náramně… Spolu jsme si prošli několik zajímavých témat. Ba to chvílemi až vypadalo, že se nejednalo o souhrn novinek za letní měsíc. Rozebírali jsme první měsíc TikTok reklamy na Slovensku, opravování reklamovaného zboží, mobile commerce, vratky v e-commerce, či několik novinek z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)
1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+