4min. doba čtení

Jak ušetřit čas a peníze pomocí automatizace expedičních procesů (Tomáš Záškvara, Neoship)

V rozhovoru s Tomášem Záškvarou z Neoshipu jsme si povídali o expedici balíků. Tomáš vyvíjí software, který pomáhá, nejen e-shopům, zkvalitňovat způsob posílání balíků.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Neoship je mezičlánkem mezi přepravcem a odesílatelem. Jejich cílem je poskytnout zákazníkovi komplexní funkcionalitu, která jim na základě automatizace a jednoduchého přístupu do systému usnadní a zefektivní procesy související s expedicí.

Naším cílem je prostřednictvím našich partnerů vytvořit data o zásilce z dat uvedených ve fakturách a takovýmto způsobem pomoci e-shopu zautomatizovat jeho expedování.

Neoship spolupracuje například s WooCommerce, Shoptetom nebo Buxusem od UI42. Také poskytuje jednu důležitou funkcionalitu, která často odesílatelům chybí – přes NeoShip je možné komunikovat přímo s přepravcem ohledně zrušení či úpravy dobírky, změny doručovací adresy a tel. čísla, reklamací. Odesíletel tak může jednoduše řešit jakýkoliv požadavek týkající se doručení zásilky.

Software se dokáže napojit na váš hardware do takové míry, že manuální práci, například ve skladu s čtečkou, naprosto minimalizuje. Rovněž dokáže vytáhnout i posílat informace z a do fakturačního systému. Pomáhá tak při párování dobírek nebo vystavování dobropisů.

Máme zákazníky, kteří mají Neoship implementovaný do takové míry, že skladník jen nasnímá čtečkou kód produktu, který bude odesílat. Následně naskenuje čárový kód na faktuře nebo objednávce a vzápětí se mu vytiskne štítek i faktura nebo předávací protokol k vybranému balíku.

Zlepší také váš zákaznický servis, například prostřednictvím přizpůsobení automatických emailů.

Více o tom, jak pomocí tohoto systému může i malý e-shop poskytovat služby na nejvyšší úrovni, se dozvíte v rozhovoru.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:28 komu konkrétně usnadňuje NeoShip v e-shopech práci, jakým způsobem dokáže e-shop (odesílatel) dosáhnout vyšší efektivity nebo šetření, zda si umí e-shopy NeoShip implementovat samy a s jakými partnery spolupracují;
  • 3:46 v čem spočívá přidaná hodnota pro majitele e-shopů, proč krabicová řešení pro e-shopy neobsahují tak rozvinuté funkcionality, jako vyvíjí NeoShip, a proč je výhodnější mít uzavřené partnerství právě s NeoShipem;
  • 5:36 jestli dodávají také hardwarová řešení nebo jejich systém spolupracuje s hardwarem, jako jsou například čtečky ve skladu, a zda dokážou přizpůsobit a zapracovat specifické potřeby zákazníků;
  • 7:26 jak pomáhá NeoShip s fakturací, jak se napojí na stávající fakturační systém a pomůže se sledováním zásilek;
  • 12:29 kde dělají nejčastěji e-shopy chybu, jak jim může automatizace ušetřit čas a peníze, jak pomáhá NeoShip, například při reklamacích nebo při párování dobírek, a jaké funkce navíc poskytuje, narozdíl od přepravců, při sledování zásilek;
  • 15:25 jak NeoShip zlepšuje zákaznický servis a jaké funkce si e-shop může nastavit, například v automatických e-mailech;
  • 17:42 proč je zákazníci nejčastěji oslovují a co na NeoShipu nejvíce oceňují;
  • 19:51 od kdy se vyplatí přejít na automatizaci, kolik NeoShip stojí, jaká je cenotvorba pro klienta a co všechno zahrnuje;
  • 22:30 s jakým přepravcem spolupracují, jaké výhody tato spolupráce poskytuje a jestli v budoucnosti plánují rozšířit portfolio dopravních možností;
  • 26:49 koho vnímají jako konkurenci v rámci jejich segmentu.

 

Více o NeoShipu a jejich službách se dozvíte na webové stránce: info.neoship.sk

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek