





Neoship je mezičlánkem mezi přepravcem a odesílatelem. Jejich cílem je poskytnout zákazníkovi komplexní funkcionalitu, která jim na základě automatizace a jednoduchého přístupu do systému usnadní a zefektivní procesy související s expedicí.
Naším cílem je prostřednictvím našich partnerů vytvořit data o zásilce z dat uvedených ve fakturách a takovýmto způsobem pomoci e-shopu zautomatizovat jeho expedování.
Neoship spolupracuje například s WooCommerce, Shoptetom nebo Buxusem od UI42. Také poskytuje jednu důležitou funkcionalitu, která často odesílatelům chybí – přes NeoShip je možné komunikovat přímo s přepravcem ohledně zrušení či úpravy dobírky, změny doručovací adresy a tel. čísla, reklamací. Odesíletel tak může jednoduše řešit jakýkoliv požadavek týkající se doručení zásilky.
Software se dokáže napojit na váš hardware do takové míry, že manuální práci, například ve skladu s čtečkou, naprosto minimalizuje. Rovněž dokáže vytáhnout i posílat informace z a do fakturačního systému. Pomáhá tak při párování dobírek nebo vystavování dobropisů.
Máme zákazníky, kteří mají Neoship implementovaný do takové míry, že skladník jen nasnímá čtečkou kód produktu, který bude odesílat. Následně naskenuje čárový kód na faktuře nebo objednávce a vzápětí se mu vytiskne štítek i faktura nebo předávací protokol k vybranému balíku.
Zlepší také váš zákaznický servis, například prostřednictvím přizpůsobení automatických emailů.
Více o tom, jak pomocí tohoto systému může i malý e-shop poskytovat služby na nejvyšší úrovni, se dozvíte v rozhovoru.
V rozhovoru se dozvíte:
- 1:28 komu konkrétně usnadňuje NeoShip v e-shopech práci, jakým způsobem dokáže e-shop (odesílatel) dosáhnout vyšší efektivity nebo šetření, zda si umí e-shopy NeoShip implementovat samy a s jakými partnery spolupracují;
- 3:46 v čem spočívá přidaná hodnota pro majitele e-shopů, proč krabicová řešení pro e-shopy neobsahují tak rozvinuté funkcionality, jako vyvíjí NeoShip, a proč je výhodnější mít uzavřené partnerství právě s NeoShipem;
- 5:36 jestli dodávají také hardwarová řešení nebo jejich systém spolupracuje s hardwarem, jako jsou například čtečky ve skladu, a zda dokážou přizpůsobit a zapracovat specifické potřeby zákazníků;
- 7:26 jak pomáhá NeoShip s fakturací, jak se napojí na stávající fakturační systém a pomůže se sledováním zásilek;
- 12:29 kde dělají nejčastěji e-shopy chybu, jak jim může automatizace ušetřit čas a peníze, jak pomáhá NeoShip, například při reklamacích nebo při párování dobírek, a jaké funkce navíc poskytuje, narozdíl od přepravců, při sledování zásilek;
- 15:25 jak NeoShip zlepšuje zákaznický servis a jaké funkce si e-shop může nastavit, například v automatických e-mailech;
- 17:42 proč je zákazníci nejčastěji oslovují a co na NeoShipu nejvíce oceňují;
- 19:51 od kdy se vyplatí přejít na automatizaci, kolik NeoShip stojí, jaká je cenotvorba pro klienta a co všechno zahrnuje;
- 22:30 s jakým přepravcem spolupracují, jaké výhody tato spolupráce poskytuje a jestli v budoucnosti plánují rozšířit portfolio dopravních možností;
- 26:49 koho vnímají jako konkurenci v rámci jejich segmentu.
Více o NeoShipu a jejich službách se dozvíte na webové stránce: info.neoship.sk