1min. doba čtení

Jak umí vydělávat auto-moto YouTube kanál s 30 miliony vidění? Příběh projektu volant.tv (Peter Šturdík)

Z vlastní garáže až na influencera v oblasti auto-moto na Slovensku. Není to jen senzace, ale skutečný příběh volant.tv, kdy Peter Šturdík proměnil koníček na seriózní podnikání. Aby projekt celkově fungoval a vydělával, je zapotřebí velké množství dovedností. Co všechno musí dělat a jak volant.tv funguje nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat jeho zakladatel Peter Šturdík.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:28 Co jsi dělal pro volant.tv tento týden?
  • 02:30 Co je dnes volant.tv?
  • 05:02 Jsou nějaké vtipné příhody z historie show?
  • 07:04 Proč Peter začal s Volant.tv?
  • 11:45 Jak velký tým pracuje pro projekt?
  • 16:17 Jak se financuje celý projekt?
  • 18:34 Na jaké části se dělí peníze od partnerů?
  • 25:39 Je lepší být niche nebo spíše pro všechny a ve velkém?
  • 27:18 Oslovuje Peter partnery, nebo chodí sami?
  • 30:27 Jak udělat projekt samonosný?
  • 32:23 Nebude z Volant.tv někdy komplexní magazín?
  • 36:57 Volant.tv ve skutečné TV?
  • 40:06 Kde bude Volant.tv o 5 let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+