1min. doba čtení

Jak správně nastavit reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Ľubomír Štulajter je spoluzakladatelem agentury Vivantina, v níž působí jako performance marketing manager. Má více než sedm let zkušenosti s online a performance marketingem. Mluvili jsme o tom, jak a proč správně nastavit reporting. Pro e-shopy jsou totiž správně zpracované a srozumitelné reporty velmi důležité, zejména pokud chtějí spolupracovat s agenturou nebo s freelancerem. Díky nim vědí, jakým způsobem jejich kampaně fungují a zda vše funguje tak, jak má.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:51 co je reporting a proč je důležité, aby byl správně nastavený;
  • 3:55 kolik procent z byznysu Vivantiny tvoří e-shopy a na jaké metriky se nejvíce soustřeďují;
  • 8:00 jak si nastavit reporting, pokud e-shop spolupracuje s vícero specializovanými agenturami;
  • 11:01 co má klient dělat, pokud má pocit, že nedostává od agentury takové výsledky, jaké očekával;
  • 14:01 jak se dnes dělají reporty;
  • 17:50 jaké chyby dělají agentury a freelanceři v reportech a jak je může klient odhalit;
  • 20:30 co je největší chyba v reportingu při ecommerce projektech.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
2min. doba čtení

Ovládnou e-commerce marketplaces? Jak se v nich orientovat a vytěžit maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledních měsících nad e-commerce visí strašák jménem marketplaces. V extrémních případech někteří předpovídají úplný zánik klasických e-shopů a přechod jen na tato tržiště. Zatím to naštěstí tak hrozné není a vypadá to tak, že ani nebude. Jak to tedy bude vypadat s tržištěmi o pár let, jestli budou základem pro každý e-shop a jak […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+