1min. doba čtení

Jak správně nastavit reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Ľubomír Štulajter je spoluzakladatelem agentury Vivantina, v níž působí jako performance marketing manager. Má více než sedm let zkušenosti s online a performance marketingem. Mluvili jsme o tom, jak a proč správně nastavit reporting. Pro e-shopy jsou totiž správně zpracované a srozumitelné reporty velmi důležité, zejména pokud chtějí spolupracovat s agenturou nebo s freelancerem. Díky nim vědí, jakým způsobem jejich kampaně fungují a zda vše funguje tak, jak má.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:51 co je reporting a proč je důležité, aby byl správně nastavený;
  • 3:55 kolik procent z byznysu Vivantiny tvoří e-shopy a na jaké metriky se nejvíce soustřeďují;
  • 8:00 jak si nastavit reporting, pokud e-shop spolupracuje s vícero specializovanými agenturami;
  • 11:01 co má klient dělat, pokud má pocit, že nedostává od agentury takové výsledky, jaké očekával;
  • 14:01 jak se dnes dělají reporty;
  • 17:50 jaké chyby dělají agentury a freelanceři v reportech a jak je může klient odhalit;
  • 20:30 co je největší chyba v reportingu při ecommerce projektech.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek