Zajímá mě
11. září 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
11. září 2019

Jak správně nastavit reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

1 min čtení

Ľubomír Štulajter je spoluzakladatelem agentury Vivantina, v níž působí jako performance marketing manager. Má více než sedm let zkušenosti s online a performance marketingem. Mluvili jsme o tom, jak a proč správně nastavit reporting. Pro e-shopy jsou totiž správně zpracované a srozumitelné reporty velmi důležité, zejména pokud chtějí spolupracovat s agenturou nebo s freelancerem. Díky nim vědí, jakým způsobem jejich kampaně fungují a zda vše funguje tak, jak má.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:51 co je reporting a proč je důležité, aby byl správně nastavený;
  • 3:55 kolik procent z byznysu Vivantiny tvoří e-shopy a na jaké metriky se nejvíce soustřeďují;
  • 8:00 jak si nastavit reporting, pokud e-shop spolupracuje s vícero specializovanými agenturami;
  • 11:01 co má klient dělat, pokud má pocit, že nedostává od agentury takové výsledky, jaké očekával;
  • 14:01 jak se dnes dělají reporty;
  • 17:50 jaké chyby dělají agentury a freelanceři v reportech a jak je může klient odhalit;
  • 20:30 co je největší chyba v reportingu při ecommerce projektech.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.