1 min. doba čtení

Jak se změnily PPC kampaně za poslední roky a co to znamená pro ecommerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil, jak se PPC kampaně v průběhu času měnily, mění a jak se budou vyvíjet dál. Mohlo by to výrazně ovlivnit trh ecommerce?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
  • 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
  • 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
  • 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
  • 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
  • 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
  • 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
  • 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
1 min. doba čtení

AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umělá inteligence už dávno není jen hračka pro velké firmy. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak ji dnes využívají i menší e-shopy. Fotky, texty, překlady nebo videa? Na všechno už existuje samostatný nástroj. Proč není AI všelék, ale ani hrozba, jak si mnozí myslí, a co všechno dokáže, když se správně zkombinuje několik nástrojů? Více […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)
1 min. doba čtení

Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)

Pokud se vám zdá, že váš e-shop běží pomalu, problém nemusí být jen v hostingu. V tomto rozhovoru zjistíte, jak moc ovlivňuje rychlost načítání konverzní poměr, proč nestačí měřit jen homepage, co všechno mohou zpomalit zdánlivě nevinné bannery nebo skripty z GTM, jak funguje CDN a kdy dává smysl VPS. Řešíme také, jak se vyznat […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+