1min. doba čtení

Jak se změnily PPC kampaně za poslední roky a co to znamená pro ecommerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil, jak se PPC kampaně v průběhu času měnily, mění a jak se budou vyvíjet dál. Mohlo by to výrazně ovlivnit trh ecommerce?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
  • 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
  • 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
  • 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
  • 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
  • 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
  • 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
  • 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)
1min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce. (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+