1min. doba čtení

Jak se změnily PPC kampaně za poslední roky a co to znamená pro ecommerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil, jak se PPC kampaně v průběhu času měnily, mění a jak se budou vyvíjet dál. Mohlo by to výrazně ovlivnit trh ecommerce?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
  • 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
  • 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
  • 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
  • 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
  • 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
  • 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
  • 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč má výrazně lepší efekt placené vzdělávání, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1min. doba čtení

Proč má výrazně lepší efekt placené vzdělávání, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učit se nové věci je základem lidské podstaty, abychom nezačali stagnovat. Svět se vyvíjí a my bychom se měli s ním, protože dříve či později nás to doběhne. Ale proč byste si měli vybrat placené kurzy v online světě? Jaký to má celkově benefit, čímž je platforma Akademio jedinečná a zda je lepší absolvovat celý […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nezdá se to, ale efektivní odesílání balíků je věda, což šetří tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1min. doba čtení

Nezdá se to, ale efektivní odesílání balíků je věda, což šetří tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava umí být klíčovým prvkem mezi úspěchem a neúspěchem byznysu. Ale není vždy nejlepší spoléhat jen na levná řešení. Co umí ušetřit reálné finance, jak může v tomto segmentu pomoci prostředník a zda dokáží díky spolupráci nabídnout lepší ceny nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Tomáš Záškvara, jednatel v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+