V rozhovoru se dozvíte:
- 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
- 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
- 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
- 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
- 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
- 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
- 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
- 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
- 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
- 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.