|
1 min. doba čtení

Jak se změnily PPC kampaně za poslední roky a co to znamená pro ecommerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil, jak se PPC kampaně v průběhu času měnily, mění a jak se budou vyvíjet dál. Mohlo by to výrazně ovlivnit trh ecommerce?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
  • 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
  • 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
  • 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
  • 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
  • 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
  • 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
  • 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet