1min. doba čtení

Jak se změnily PPC kampaně za poslední roky a co to znamená pro ecommerce? (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Performance Manager košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblížil, jak se PPC kampaně v průběhu času měnily, mění a jak se budou vyvíjet dál. Mohlo by to výrazně ovlivnit trh ecommerce?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:02 Co zahrnuje PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Jak ovlivňují trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čem se změnil Google Ads za poslední roky?
  • 11:30 Jsou automatizace a umělá inteligence pro klienty přínosem?
  • 14:20 Co lze dělat, pokud PPC kampaně příliš zatěžují váš rozpočet?
  • 18:36 S jakou investicí se vyplatí spustit Google Ads?
  • 21:36 Proč je Google Performance Max tou nejlepší cestou?
  • 25:08 Jak nová ochrana údajů GDPR ovlivnila PPC kampaně?
  • 27:14 Stanou se z PPC marketérů nakonec Performance manažeři?
  • 29:08 Může moderní umělá inteligence přinést další zásadní posun v PPC?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou Vivantina.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+