Zajímá mě
29. října 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
29. října 2019

Jak se změnilo SEO za posledních 16 let? (Tibor Peták, seochat.sk)

2 min čtení

Tibor Peták se už více než 16 let věnuje SEO a optimalizuje weby. Má agenturu, v které pracuje 7 lidí, a všichni externě. Mluvili jsme o tom, jak funguje SEO dnes a jak fungovalo na začátku jeho kariéry.

Z rozhovoru se dozvíte:

  • 00:53 jak se dělala SEO v roce 2003, kdy Tibor začínal, a jak se dělá dnes;
  • 4:21 co se změnilo za poslední roky, jaké nástroje používal na začátku a proč tehdy neexistovaly nástroje, jaké jsou dnes;
  • 7:37 jestli řešili v minulosti a dnes něco jiného než Google;
  • 9:29 proč si myslí, že jiné vyhledávače neuspěly;
  • 11:06 zda je těžší dělat SEO dnes a proč;
  • 13:08 jak se vyvíjí důležitost on-page nebo off-page SEO ve srovnání s minulostí;
  • 15:00 či někdy zkoušel Black Hat SEO;
  • 16:28 co podle něj dnes v SEO funguje;
  • 18:25 jestli si jeho klienti tvoří obsah sami, nebo jim ho dělá jeho agentura;
  • 19:08 zda se vyplatí dělat si stránku na Facebooku kvůli sociálním signálům a zda to ovlivňuje organickou návštěvnost webu;
  • 21:02 jak tvořit obsah na těžká klíčová slova, která jsou ale velmi vyhledávaná, jako je např. pojištění;
  • 23:48 zda je pravda a je směrodatné to, co hovoří Google;
  • 27:48 zda bude podle něj za dalších 16 let SEO stejné jako na začátku jeho kariéry.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.