2min. doba čtení

Jak se změnilo SEO za posledních 16 let? (Tibor Peták, seochat.sk)

Tibor Peták se už více než 16 let věnuje SEO a optimalizuje weby. Má agenturu, v které pracuje 7 lidí, a všichni externě. Mluvili jsme o tom, jak funguje SEO dnes a jak fungovalo na začátku jeho kariéry.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Z rozhovoru se dozvíte:

  • 00:53 jak se dělala SEO v roce 2003, kdy Tibor začínal, a jak se dělá dnes;
  • 4:21 co se změnilo za poslední roky, jaké nástroje používal na začátku a proč tehdy neexistovaly nástroje, jaké jsou dnes;
  • 7:37 jestli řešili v minulosti a dnes něco jiného než Google;
  • 9:29 proč si myslí, že jiné vyhledávače neuspěly;
  • 11:06 zda je těžší dělat SEO dnes a proč;
  • 13:08 jak se vyvíjí důležitost on-page nebo off-page SEO ve srovnání s minulostí;
  • 15:00 či někdy zkoušel Black Hat SEO;
  • 16:28 co podle něj dnes v SEO funguje;
  • 18:25 jestli si jeho klienti tvoří obsah sami, nebo jim ho dělá jeho agentura;
  • 19:08 zda se vyplatí dělat si stránku na Facebooku kvůli sociálním signálům a zda to ovlivňuje organickou návštěvnost webu;
  • 21:02 jak tvořit obsah na těžká klíčová slova, která jsou ale velmi vyhledávaná, jako je např. pojištění;
  • 23:48 zda je pravda a je směrodatné to, co hovoří Google;
  • 27:48 zda bude podle něj za dalších 16 let SEO stejné jako na začátku jeho kariéry.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek