





Z rozhovoru se dozvíte:
- 00:53 jak se dělala SEO v roce 2003, kdy Tibor začínal, a jak se dělá dnes;
- 4:21 co se změnilo za poslední roky, jaké nástroje používal na začátku a proč tehdy neexistovaly nástroje, jaké jsou dnes;
- 7:37 jestli řešili v minulosti a dnes něco jiného než Google;
- 9:29 proč si myslí, že jiné vyhledávače neuspěly;
- 11:06 zda je těžší dělat SEO dnes a proč;
- 13:08 jak se vyvíjí důležitost on-page nebo off-page SEO ve srovnání s minulostí;
- 15:00 či někdy zkoušel Black Hat SEO;
- 16:28 co podle něj dnes v SEO funguje;
- 18:25 jestli si jeho klienti tvoří obsah sami, nebo jim ho dělá jeho agentura;
- 19:08 zda se vyplatí dělat si stránku na Facebooku kvůli sociálním signálům a zda to ovlivňuje organickou návštěvnost webu;
- 21:02 jak tvořit obsah na těžká klíčová slova, která jsou ale velmi vyhledávaná, jako je např. pojištění;
- 23:48 zda je pravda a je směrodatné to, co hovoří Google;
- 27:48 zda bude podle něj za dalších 16 let SEO stejné jako na začátku jeho kariéry.