
Kulturně-komunitní centrum Bašta si všimnete okamžitě. O to krásnější je, když vejdete dovnitř a zjistíte, co všechno tento krásný prostor dýchající dějinami nabízí. Ve čtvrtek 15.5. se tam sešlo více než 150 lidí se zájmem dozvědět se něco o aktuálním dění v online podnikání.
Nebudu lhát, Bašta překvapila pořádnou dávkou schodů. Ale řekněme si, lehké kardio nám s ohledem na občerstvení s řízky, chlebíčky, saláty, obloženými mísami a dezerty nemohlo uškodit.
Každé místo, kde pořádáme naše regionální eventy, je výjimečné. Řečníky, účastníky, tématy i atmosférou. Pojďme se podívat na 5 přednášek tohoto večera.
Mariana Veselá: Zapojte představivost svých zákazníků
Spoluzakladatelka a CEO značky Veselý čaj se zaměřila na to, jak zapojit do značky příběh. Zaujme vás spíš tyčinka se 400 kaloriemi, nebo taková, po které nepřiberete? Mariana se podělila o to, co funguje v jejich rodinné firmě, odhalila, čím si získávají přízeň zákazníků a vysvětlila, proč se rozhodli postavit svůj e-shop právě na Shoptetu.
Emoci můžete zapojit do jakéhokoli produktu.
Jakub Žilinčan: Exportovat je náročné a malí hráči tahají za kratší konec
Firmu GymBeam není třeba speciálně představovat. Sklízí úspěchy nejen u nás, ale i ve značné části Evropy. A právě proto se pustili do vlastního spin-off projektu. Boxpi vznikl, aby pomohl e-shopům doručovat po Evropě stejně rychle a efektivně jako GymBeam. Jakub přiblížil fungování služby a nastínil 5 pilířů úspěšného exportu.
Chcete-li mít velký byznys, musíte vyrazit za hranice Slovenska.
Dávid Krumpár: Jak škálovat vaše kampaně na Meta
Jak vypadá účet, který utrácí velké peníze na platformách Meta? Dávid se roky věnuje výkonnostním kampaním a účty, které spravuje, protekly statisíce eur. Ve své přednášce zaznělo několik konkrétních tipů, jak přistupovat k cílení, a podělil se o osvědčené postupy. Zdůraznil například, že pokud váš produkt není striktně zaměřen na konkrétní pohlaví, měli byste se vyhnout přesnému cílení.
Lidé hledají způsob, jak přelstít Metu. Nesnažte se ji přečůrat, začněte se širokým cílením.
Jaro Chrapko: Vidíme všechny, kteří uspěli, ale většině to nevyjde
Role lídra při budování byznysu je nezpochybnitelná. Pokud se bavíme o úspěšném byznysu, platí to dvojnásob. Jaro vybudoval Dedoles, který vystřelil do výšin – a známe i jeho pád. Ve své přednášce přiblížil, jaká je práce s lidmi, jak následovat své vize a ambice a jak si k tomu najít cestu.
Zkuste si najít aspoň nějaký čas na to, abyste se zlepšili vy jako lídr. I 10 hodin měsíčně je víc než 0.
Martin Anderko: Zaostřeno na datové výzvy v online marketingu
Organizace konference přináší mnoho nečekaných situací a v našem původním programu měl vystoupit CEO GymBeam, Dalibor Cicman. Neodkladné povinnosti to ale zařídily jinak. Poslal k nám Martina Anderku, který se podělil o svůj analytický pohled na úspěch.
Zasáhla vás někdy reklama na GymBeam? Poděkujte Martinovi, který vede specialisty na výkonnostní marketing. V rámci analytiky je problém, že některé platformy jsou podměřené, tedy z pohledu GA4 nepřinášejí návštěvy. Martin ukázal, jak se s tím dá poprat. Prozradil také, jak nastavují cíle a rozdělují peníze mezi jednotlivé trhy.
Různé kanály zachycují různé fáze nákupního cyklu a mají různé cíle. Když si rozdělíme kampaně, každá má svůj účel.
Networking nad zlato
Účastníci si mohli užít přednášky nebo se přesunout do kavárny o patro níž. Lidé totiž oceňují nejen know-how, ale i možnost potkat se s těmi, kteří řeší podobné problémy, mají podobné myšlení a vzájemně se inspirovat.
Nejlepší na tom je, že to není Sofiina volba.
Každý účastník konference, ať už přímý, nebo ten, který se registroval na livestream, má přístup k záznamu z přednášek.
Win-win!
Těšíme se na další setkání s vámi! Už brzy přineseme do Nitry zvučná jména, ostřílené firmy a slibná řešení pro výzvy současných e-shopů. Přijďte si poslechnout odpovědi na otázky, které v byznysu řešíte každý den.
Vstupenky a registrace na livestream jsou, jako vždy, pouze na našem webu. Nezapomeňte využít výhodnější vstup! Do 23.5.2025 můžete vstupenky získat za výjimečnou early bird cenu.