2min. doba čtení

Jak se vyvíjely slevové portály na Slovensku (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

Slevové portály jsou tu s námi už nějaký ten pátek a stále jsou velmi populární. Zatímco v počátcích jejich existence se slevy vyšplhaly až do výše 90 %, v současnosti se zákazníci spokojí s 5% slevou. Co se změnilo na principu fungování slevových portálů a jak se změnili samotní zákazníci? Na to všechno nám odpoví Silvia Rosenberger, marketingová manažerka ze ZľavaDňa.sk.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Hned v úvodu se Silvií rozebereme koncept amerického Grouponu, prvního slevového portálu na světě, a připomeneme si rozběh tohoto biznisu na Slovensku. Samotná ZľavaDňa vznikla v roce 2010 během ekonomické krize. Rychle se ale vypracovala na jednoho z nejúspěšnějších hráčů na trhu. Silvia nám vysvětlí, čím se během největšího boomu odlišili od záplavy konkurence.

Během rozhovoru diskutujeme také o tom, zda slevové portály nedeformovaly trh a jakým způsobem ovlivňují marketing svých partnerů. Silvia nám vysvětlí, jak funguje spolupráce s firemními klienty. Uvede nám konkrétní příklady a porovná různé pohledy na věc v závislosti na typu a velikosti klienta.

A co pro nás znamenají slevové portály dnes? Chceme jen ušetřit, nebo se za tím skrývá něco víc? Silviina odpověď na tuto otázku vás možná překvapí.

V rozhovoru se dozvíte:

  • zda jsou v ZľavaDňa připraveni na případnou krizi,
  • jak to vypadalo, když slevové portály teprve začínaly,
  • co odlišuje ZľavuDňa od jiných slevových portálů,
  • zda neublížily slevové portály trhu,
  • jak vypadala situace během boomu slevových portálů,
  • jak se slevovými portály souvisí ekonomika,
  • jaký je v případě slevových portálů rozdíl mezi Slovenskem a Českem,
  • jak se změnilo chování zákazníka a jeho postoj k slevovými portálům,
  • jakou má ZľavaDňa strategii v předkrizovém období.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+