Hned v úvodu se Silvií rozebereme koncept amerického Grouponu, prvního slevového portálu na světě, a připomeneme si rozběh tohoto biznisu na Slovensku. Samotná ZľavaDňa vznikla v roce 2010 během ekonomické krize. Rychle se ale vypracovala na jednoho z nejúspěšnějších hráčů na trhu. Silvia nám vysvětlí, čím se během největšího boomu odlišili od záplavy konkurence.
Během rozhovoru diskutujeme také o tom, zda slevové portály nedeformovaly trh a jakým způsobem ovlivňují marketing svých partnerů. Silvia nám vysvětlí, jak funguje spolupráce s firemními klienty. Uvede nám konkrétní příklady a porovná různé pohledy na věc v závislosti na typu a velikosti klienta.
A co pro nás znamenají slevové portály dnes? Chceme jen ušetřit, nebo se za tím skrývá něco víc? Silviina odpověď na tuto otázku vás možná překvapí.
V rozhovoru se dozvíte:
- zda jsou v ZľavaDňa připraveni na případnou krizi,
- jak to vypadalo, když slevové portály teprve začínaly,
- co odlišuje ZľavuDňa od jiných slevových portálů,
- zda neublížily slevové portály trhu,
- jak vypadala situace během boomu slevových portálů,
- jak se slevovými portály souvisí ekonomika,
- jaký je v případě slevových portálů rozdíl mezi Slovenskem a Českem,
- jak se změnilo chování zákazníka a jeho postoj k slevovými portálům,
- jakou má ZľavaDňa strategii v předkrizovém období.