1 min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení... Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké benefity poskytuje agentura oproti freelance nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Martin Bulák, CEO agentury Boosters.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:45 Jsou PPC kampaně stejné jako před 10 lety?
  • 04:45 Mění se technologiemi i lidé, kteří tuto práci dělají?
  • 08:36 Může se stát PPCčkářem leckdo?
  • 16:26 Funguje v tomto odvětví stážování? Je to dobré?
  • 18:08 Proč by měl člověk vůbec chtít dělat PPC kampaně?
  • 24:08 Jak se dají ochránit klienti, aby agentury plnily sliby?
  • 27:05 Jaký je běžný den PPC člověka?
  • 30:07 Funguje spolupráce performance agentury s jinými dodavateli?
  • 34:03 Proč pracovat v agentuře?
  • 40:55 Existuje v rámci PPC člověka nějaký kariéry posun?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)
1 min. doba čtení

SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)

Dosud nevídaná akce se chystá na českém internetu! Národní registrátor domén SK-NIC se chystá uvolnit domény, které se dosud nedaly registrovat. Byly jednoduše historicky blokovány a nikdo je nevlastní. Ať už se jedná o domény jako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé další, nyní si je budete moci v aukci vydražit. Jak to celé bude probíhat, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+