1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení... Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké benefity poskytuje agentura oproti freelance nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Martin Bulák, CEO agentury Boosters.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:45 Jsou PPC kampaně stejné jako před 10 lety?
  • 04:45 Mění se technologiemi i lidé, kteří tuto práci dělají?
  • 08:36 Může se stát PPCčkářem leckdo?
  • 16:26 Funguje v tomto odvětví stážování? Je to dobré?
  • 18:08 Proč by měl člověk vůbec chtít dělat PPC kampaně?
  • 24:08 Jak se dají ochránit klienti, aby agentury plnily sliby?
  • 27:05 Jaký je běžný den PPC člověka?
  • 30:07 Funguje spolupráce performance agentury s jinými dodavateli?
  • 34:03 Proč pracovat v agentuře?
  • 40:55 Existuje v rámci PPC člověka nějaký kariéry posun?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+