|
1 min. doba čtení

Jak se prodávají erotické hračky ve světě naproti Slovensku? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Po prvním výživném rozhovoru o tom, jaké restrikce a úskalí čekají na e-shop s erotickými pomůckami, jsme si Martinu zavolali opět. Rozebírali jsme, proč je téma uspokojování pomocí hraček a pomůcek v našich zemích stále tak tabuizováno, jak probíhá spolupráce s influencery, zda lze sortiment e-shopu umístit jako product placement ve filmech pro dospělé a jak plánují do budoucna expandovat. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Martina Melíšková, Brand Manager v iSEXshop.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:57 Kopíruje se konkurence iv segmentu sexshopů?
      • 03:40 Proč je to v našich zemích stále tak tabu?
      • 06:30 Musí se v Česku využívat jiná komunikace, než na Slovensku?
      • 07:32 Dalo by se něčím inspirovat od influencerů z tohoto segmentu?
      • 10:56 Jak influenceři tvoří UGC, aby to bylo „v pořádku“ pro online?
      • 12:59 Dal by se využít product placement i ve filmech pro dospělé?
      • 14:58 Mají smysl pro iSEXshop marketplaces?
      • 17:18 Platí při budování brandu sexshopu jiná pravidla, než u klasických e-shopů?
      • 18:06 Plánují i ​​nějaké další expanze do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet