1 min. doba čtení

Jak se prodávají erotické hračky ve světě naproti Slovensku? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Po prvním výživném rozhovoru o tom, jaké restrikce a úskalí čekají na e-shop s erotickými pomůckami, jsme si Martinu zavolali opět. Rozebírali jsme, proč je téma uspokojování pomocí hraček a pomůcek v našich zemích stále tak tabuizováno, jak probíhá spolupráce s influencery, zda lze sortiment e-shopu umístit jako product placement ve filmech pro dospělé a jak plánují do budoucna expandovat. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Martina Melíšková, Brand Manager v iSEXshop.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:57 Kopíruje se konkurence iv segmentu sexshopů?
      • 03:40 Proč je to v našich zemích stále tak tabu?
      • 06:30 Musí se v Česku využívat jiná komunikace, než na Slovensku?
      • 07:32 Dalo by se něčím inspirovat od influencerů z tohoto segmentu?
      • 10:56 Jak influenceři tvoří UGC, aby to bylo “v pořádku” pro online?
      • 12:59 Dal by se využít product placement i ve filmech pro dospělé?
      • 14:58 Mají smysl pro iSEXshop marketplaces?
      • 17:18 Platí při budování brandu sexshopu jiná pravidla, než u klasických e-shopů?
      • 18:06 Plánují i ​​nějaké další expanze do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+