|
2 min. doba čtení

Jak se prodávají česká saka a košile Alain Delon přes internet? (Lenka Kačerová – Alain Delon)

Tradiční pánská móda se nezvykne úplně prodávat online. Konfekční velikosti a potřeba zkoušení jsou jen jedny z více úskalí, které brání lepším online číslům. Jak k tomu přistupuje slovenská značka Alain Delon? Je pro ně e-shop jen online katalog, nebo dokážou přes něj i prodávat? A jak jim pomáhá k plusovým číslům kvalitní obsah? To vše a ještě mnohem více nám do studia Ecommerce Bridge přišla popovídat Lenka Kačerová, Marketing Communications Manager v Alain Delon.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak se prodávají česká saka a košile Alain Delon přes internet? (Lenka Kačerová – Alain Delon)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:56 Dají se vůbec prodávat obleky přes internet?
      • 03:14 Změnilo se něco od korony?
      • 04:35 Funguje e-shop Alain Delon spíše než online katalog?
      • 06:20 Jaké reklamní kanály společnost využívá?
      • 08:12 Co je klíčové při vyhodnocování ve fashion segmentu?
      • 09:43 Měl by mít každý prodejce fashion vlastní fotografie produktů?
      • 11:28 Rozdíl mezi kvalitní značkou a fast-fashion?
      • 12:36 Využíváte i newsletter?
      • 13:54 Kolik investuje Alain Delon do reklamy?
      • 14:42 Zkoušeli jste i influencery?
      • 17:31 Co je žurnál v Alain Delon, který Lenka zpracovává?
      • 21:05 Je obsah tvořen is ohledem na SEO a další faktory?
      • 23:38 Proč vůbec začít tvořit inspirativní obsah?
      • 25:38 Více informací o využití žurnálu…
      • 28:35 Dělá se žurnál iv tištěné podobě?
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)
1 min. doba čtení

Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)

Jak by vypadal váš e-shop, kdybyste zákazníkovi nabídli kolo za 4 000 € na splátky jediným kliknutím, peníze měli hned na účtu a ještě na tom sami vydělali? V nejnovějším rozhovoru rozebíráme bránu Tatra Pay Plus, která schválí úvěr až do 40 000 € během několika sekund, pošle celou částku obchodníkovi bez rizika a chystá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak využít influencerů ve svůj prospěch po vzoru GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)
1 min. doba čtení

Jak využít influencerů ve svůj prospěch po vzoru GymBeamu? (Juraj Kruželák, GymBeam)

Jak vypadá influencer marketing, když se dělá pořádně? V tomto rozhovoru se dozvíte, jak značka GymBeam buduje dlouhodobé vztahy s influencery, proč nezačínají spolupráce přes agentury a co všechno musí interní týmy zvládnout při správě 500+ influencerů na 15 trzích. Odhalíte rozdíl mezi výkonnostními a brandovými influencery, uvidíte, jak se dá přes mikroinfluencery propracovat k […]

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Ecommerce Bridge UPDATE 23/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 23/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+