2 min. doba čtení

Jak se prodávají česká saka a košile Alain Delon přes internet? (Lenka Kačerová – Alain Delon)

Tradiční pánská móda se nezvykne úplně prodávat online. Konfekční velikosti a potřeba zkoušení jsou jen jedny z více úskalí, které brání lepším online číslům. Jak k tomu přistupuje slovenská značka Alain Delon? Je pro ně e-shop jen online katalog, nebo dokážou přes něj i prodávat? A jak jim pomáhá k plusovým číslům kvalitní obsah? To vše a ještě mnohem více nám do studia Ecommerce Bridge přišla popovídat Lenka Kačerová, Marketing Communications Manager v Alain Delon.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:56 Dají se vůbec prodávat obleky přes internet?
      • 03:14 Změnilo se něco od korony?
      • 04:35 Funguje e-shop Alain Delon spíše než online katalog?
      • 06:20 Jaké reklamní kanály společnost využívá?
      • 08:12 Co je klíčové při vyhodnocování ve fashion segmentu?
      • 09:43 Měl by mít každý prodejce fashion vlastní fotografie produktů?
      • 11:28 Rozdíl mezi kvalitní značkou a fast-fashion?
      • 12:36 Využíváte i newsletter?
      • 13:54 Kolik investuje Alain Delon do reklamy?
      • 14:42 Zkoušeli jste i influencery?
      • 17:31 Co je žurnál v Alain Delon, který Lenka zpracovává?
      • 21:05 Je obsah tvořen is ohledem na SEO a další faktory?
      • 23:38 Proč vůbec začít tvořit inspirativní obsah?
      • 25:38 Více informací o využití žurnálu…
      • 28:35 Dělá se žurnál iv tištěné podobě?
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+