|
1 min. doba čtení

Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)

Na SEO se dnes většina e-shopů dívá skrz prsty. Považuje ho za přežitek a věnuje mu méně pozornosti, než by si zasloužilo. Přitom je stále nedílnou součástí každého webu a správné nastavení vám může přinést kvalitní a dlouhodobou návštěvnost. Jak web správně optimalizovat pro AI, jestli budou specialisté do budoucna potřebovat nějakou super schopnost a jaká jsou očekávání od SEO v následujících letech, nám prozradil Matúš Lovás, ředitel Visibility.

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:18 Má SEO nějakou budoucnost v marketingovém mixu?
  • 05:37 Jak správně optimalizovat web pro AI asistenty?
  • 12:38 Přizpůsobuje se dnes tvorba obsahu pro AI vyhledávání?
  • 15:51 Existují nějaká speciální doporučení pro AI z hlediska SEO?
  • 20:34 Jaké dovednosti by měli mít lidé v budoucnu pro získání organické návštěvnosti?
  • 25:13 Konkrétní příklad a optimalizace s klientem.
  • 27:46 Proč někdy e-shopy nedosahují požadovaných výsledků?
  • 29:47 Jaká jsou očekávání od SEO na příští roky?
  • 33:34 Má ještě dnes smysl využívat externí odkazy?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO

SEO AUDIT a SEO workshop na mieru pro váš web ZDARMA! Pomůžem vaší firmě rásť ⤴️ díky Googlu a jinému online nástroji. Analýza kľúčových slov, pozícia webu v Google, porovnanie s konkurenciou, prognóza rastu potenciálních zákazníků, SEO stratégia na mieru. Pošlite mi do správy vašu www stránku a kontaktní údaje, do týdne vám fungujem audit a dostanete se SEO na mieru.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge