2min. doba čtení

JAK SE PODNIKÁ V ECOMMERCE S PÁNSKOU MÓDOU? (LUKÁŠ PAMPURÍK, BUDCHLAP.SK)

Lukáš je zakladatelem a ředitelem e-shopu Budchlap.sk, který patří mezi ty větší na Slovensku. Jeho obraty dosahují 2,5 milionu EUR ročně, se ziskovostí 300 000 EUR. Momentálně má dohromady až šest mutací, jeho e-shopy fungují na Slovensku, v Česku, Itálii, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. Zajímavostí je, že vše řeší z Brezna, neprezentuje se a neúčastní se na slovenských marketingových akcích. Budeme se bavit o tom, jak vlastně jeho podnikání začalo a jaký je jeho pohled na ecommerce. Pokud vás zajímá, jak slovenský e-shop úspěšně expandoval na zahraniční trhy a jak funguje ecommerce a marketing „odříznutý“ od Bratislavy, poslechněte si náš rozhovor!

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovoru s Lukášem se dozvíte:

  • 0:29 ve kterých zemích působí, kde má jeho e-shop největší růst a kde největší obraty,
  • 4:13 jak nastavuje cenotvorbu,
  • 5:25 jaký je rozdíl mezi segmentem žen a segmentem mužů,
  • 9:13 jakým směrem chce e-shop rozšiřovat,
  • 10:48 jaké byly začátky jeho podnikání v ecommerce,
  • 12:30 jaké vidí výhody respektive nevýhody v tom, že nepůsobí v Bratislavě,
  • 15:09 co mu nejlépe funguje v jednotlivých zemích,
  • 16:16 jak řeší UX a redesign svých webů,
  • 17:30 co mu přineslo největší navýšení konverzního poměru,
  • 18:08 jak přizpůsobuje marketing v jednotlivých zemích,
  • 20:00 kde vidí svůj strop efektivity v rámci Slovenska a Česka z hlediska vytíženosti zdrojů,
  • 21:29 jak řeší atribučný model,
  • 23:28 jak řeší emailing a jakou má databázi klientů,
  • 24:29 kde vidí cestu svého podnikání v budoucnu.

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+