V rozhovoru se dozvíte:
- 02:02 Bude se online marketing v příštích letech dramaticky lišit od toho, jak tomu bylo v minulosti?
- 03:44 Jak velkou návštěvnost můžete v současné době měřit díky cookie barům? Jaký je rozdíl oproti minulosti?
- 04:34 S jakým modelem analytiky pracujete?
- 06:01 Jak přesně funguje vámi zvolený model?
- 08:46 Budete se spoléhat na systémy, které za vás budou počítat konverze?
- 09:52 Nastává nová éra, kdy marketéři musí umět číst mezi řádky a nespoléhat se jen na čísla?
- 11:37 Dlouho jste pracovali na brandingu a budování značky. Co myslíte, že bylo klíčové ve vaší velikosti a co se vám nejlépe osvědčilo?
- 17:45 Jak dnes přistupujete k automatizaci? Co jste v minulosti dělali ručně a dnes to přenecháváte robotovi?
- 19:39 A jak je to s umělou inteligencí v marketingu? Už jste naskočili na tuto vlnu? Řešíte to interně, nebo využíváte externí nástroje?
- 22:30 Jak si vybíráte nové nástroje? Jak dokážete odfiltrovat, co má smysl a co ne?
- 25:05 Je pro vás oblečení GymBeam spíše reklama, nebo skutečný produkt s marží?
- 27:07 Co byste doporučil začátečníkovi ve výkonnostním marketingu?