2min. doba čtení

Jak se mění výkonnostní marketing a jak se k němu staví společnost GymBeam s milionovými rozpočty? (Martin Anderko)

Martin Anderko, vedoucí oddělení výkonnostního marketingu ve společnosti GymBeam, vede tým specialistů a spravuje roční rozpočty přesahující 5 milionů eur. Jak si povede známá fitness značka se stále častějšími možnostmi sledování konverzí v okrese? Jaké nástroje používá k maximalizaci výkonu? A jaké jsou hlavní výhody dlouhodobého budování značky ve spojení s kvalitním výkonem? Podívejte se na náš inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:02 Bude se online marketing v příštích letech dramaticky lišit od toho, jak tomu bylo v minulosti?
  • 03:44 Jak velkou návštěvnost můžete v současné době měřit díky cookie barům? Jaký je rozdíl oproti minulosti?
  • 04:34 S jakým modelem analytiky pracujete?
  • 06:01 Jak přesně funguje vámi zvolený model?
  • 08:46 Budete se spoléhat na systémy, které za vás budou počítat konverze?
  • 09:52 Nastává nová éra, kdy marketéři musí umět číst mezi řádky a nespoléhat se jen na čísla?
  • 11:37 Dlouho jste pracovali na brandingu a budování značky. Co myslíte, že bylo klíčové ve vaší velikosti a co se vám nejlépe osvědčilo?
  • 17:45 Jak dnes přistupujete k automatizaci? Co jste v minulosti dělali ručně a dnes to přenecháváte robotovi?
  • 19:39 A jak je to s umělou inteligencí v marketingu? Už jste naskočili na tuto vlnu? Řešíte to interně, nebo využíváte externí nástroje?
  • 22:30 Jak si vybíráte nové nástroje? Jak dokážete odfiltrovat, co má smysl a co ne?
  • 25:05 Je pro vás oblečení GymBeam spíše reklama, nebo skutečný produkt s marží?
  • 27:07 Co byste doporučil začátečníkovi ve výkonnostním marketingu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1min. doba čtení

Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvělý nápad na název společnosti, ale už je někde registrován jako ochranná známka. Jistě se vám to během života už někdy stalo. Ale proč byste to měli řešit i pro vlastní podnikání? Co jsou vůbec ochranné známky, jak celý proces registrace probíhá a kolik to stojí nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl JUDr. Jan […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+