2 min. doba čtení

Jak se mění výkonnostní marketing a jak se k němu staví společnost GymBeam s milionovými rozpočty? (Martin Anderko)

Martin Anderko, vedoucí oddělení výkonnostního marketingu ve společnosti GymBeam, vede tým specialistů a spravuje roční rozpočty přesahující 5 milionů eur. Jak si povede známá fitness značka se stále častějšími možnostmi sledování konverzí v okrese? Jaké nástroje používá k maximalizaci výkonu? A jaké jsou hlavní výhody dlouhodobého budování značky ve spojení s kvalitním výkonem? Podívejte se na náš inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:02 Bude se online marketing v příštích letech dramaticky lišit od toho, jak tomu bylo v minulosti?
  • 03:44 Jak velkou návštěvnost můžete v současné době měřit díky cookie barům? Jaký je rozdíl oproti minulosti?
  • 04:34 S jakým modelem analytiky pracujete?
  • 06:01 Jak přesně funguje vámi zvolený model?
  • 08:46 Budete se spoléhat na systémy, které za vás budou počítat konverze?
  • 09:52 Nastává nová éra, kdy marketéři musí umět číst mezi řádky a nespoléhat se jen na čísla?
  • 11:37 Dlouho jste pracovali na brandingu a budování značky. Co myslíte, že bylo klíčové ve vaší velikosti a co se vám nejlépe osvědčilo?
  • 17:45 Jak dnes přistupujete k automatizaci? Co jste v minulosti dělali ručně a dnes to přenecháváte robotovi?
  • 19:39 A jak je to s umělou inteligencí v marketingu? Už jste naskočili na tuto vlnu? Řešíte to interně, nebo využíváte externí nástroje?
  • 22:30 Jak si vybíráte nové nástroje? Jak dokážete odfiltrovat, co má smysl a co ne?
  • 25:05 Je pro vás oblečení GymBeam spíše reklama, nebo skutečný produkt s marží?
  • 27:07 Co byste doporučil začátečníkovi ve výkonnostním marketingu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)
2 min. doba čtení

Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)

Výdejní boxy jako nový standard doručování? Proč je Slováci upřednostňují před kurýry, jak reálně šetří čas i životní prostředí a proč se z nich stal fenomén právě ve střední Evropě. V rozhovoru se dozvíte, jak se mění práce kurýrů, jaké jsou plány na vybudování tisíců nových boxů po celém Slovensku a proč jsou autonomní vozidla […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+