Zajímá mě
1. října 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
1. října 2019

Jak se má marketing připravit na krizi?

2 min čtení

Palo Hapák už v roce 1994 založil časopis o marketingu a reklamě Stratégie, aktuálně řeší především konferenci Digital Rulezz spolu s Peterem Šebem a dalšími partnery. Rozebírali jsme spolu, jakým způsobem se připravit na krizi, zejména z pohledu marketingových agentur a marketingových oddělení ve firmách.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:38 jak vypadala situace v roce 2008, kdy vypukla předešlá krize, a jaká opatření byla zavedena ve firmách;
  • 6:12 jak vidí současnou situaci, jestli se objevují nějaké znaky přicházející krize, jak vnímají britští a ameriští marketéři současnou situaci a jaké jsou výhody digitálního marketingu v době krize;
  • 10:23 jak se mají připravit na krizi marketingové agentury;
  • 15:28 jak se má připravit na krizi manažer marketingového oddělení a jak mu v tom pomůže agentura;
  • 16:34 jak se momentálně připravují v zahraničí a jestli už začali s opatřeními na přežití krize;
  • 18:25 jak se bude téma krize probírat i na letošním ročníku Digital Rulezz, koho na konferenci uvidíte na toto téma mluvit a kdy a kde se konference uskuteční.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.