2min. doba čtení

Jak se má marketing připravit na krizi?

Palo Hapák už v roce 1994 založil časopis o marketingu a reklamě Stratégie, aktuálně řeší především konferenci Digital Rulezz spolu s Peterem Šebem a dalšími partnery. Rozebírali jsme spolu, jakým způsobem se připravit na krizi, zejména z pohledu marketingových agentur a marketingových oddělení ve firmách.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:38 jak vypadala situace v roce 2008, kdy vypukla předešlá krize, a jaká opatření byla zavedena ve firmách;
  • 6:12 jak vidí současnou situaci, jestli se objevují nějaké znaky přicházející krize, jak vnímají britští a ameriští marketéři současnou situaci a jaké jsou výhody digitálního marketingu v době krize;
  • 10:23 jak se mají připravit na krizi marketingové agentury;
  • 15:28 jak se má připravit na krizi manažer marketingového oddělení a jak mu v tom pomůže agentura;
  • 16:34 jak se momentálně připravují v zahraničí a jestli už začali s opatřeními na přežití krize;
  • 18:25 jak se bude téma krize probírat i na letošním ročníku Digital Rulezz, koho na konferenci uvidíte na toto téma mluvit a kdy a kde se konference uskuteční.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek