2min. doba čtení

Jak se dělá SEO pro velké ecommerce hráče (Jakub Rejnuš, PeckaDesign)

Jakub Rejnuš působí jako marketingový ředitel a online marketingový specialista v PeckaDesign. Agentura má v oboru 20letou tradici a specializuje se na tvorbu velkých e-commerce projektů. Mluvili jsme o tom, jak z pohledu Jakuba funguje SEO.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:38 čemu konkrétně se Jakub v PeckaDesign věnuje;
  • 4:33 proč začali dělat podcasty a čím jsou výjimečné;
  • 7:21 zda řeší komplexní aktivity v rámci SEO nebo se specializují jenom na konkrétní oblast;
  • 8:50 s jakými rozpočty na SEO v PeckaDesign pracují;
  • 10:45 jak řeší ceny za zpětné odkazy při linkbuildingu;
  • 12:07 jak dělí budget klientů a za jaké oblasti a aktivity minou nejvíce peněz;
  • 13:45 jaké jsou klíčové ukazatele výkonnosti a co konkrétně sledují při e-shopech;
  • 16:13 zda je podle Jakuba z pohledu hodnocení vyhledávačů důležitější obsah nebo linkbuilding a jestli je třeba řešit technické parametry;
  • 18:37 zda je vhodnější, pokud si některé aktivity v rámci SEO dělá klient sám, respektive zda je něco, co by si měl klient dělat sám;
  • 21:24 zda je běžné dělat rozhovory a články s lidmi, kteří mají přímý přístup k produktům/službám;
  • 25:21 jestli při optimalizaci pozic upřednostnosňovat výkonnostní kampaně nebo organic traffic;
  • 27:25 jestli bude mít podle Jakuba organic traffic kvůli vývoji algoritmů stále menší prostor.


Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek