V rozhovoru se dozvíte:
- 0:38 čemu konkrétně se Jakub v PeckaDesign věnuje;
- 4:33 proč začali dělat podcasty a čím jsou výjimečné;
- 7:21 zda řeší komplexní aktivity v rámci SEO nebo se specializují jenom na konkrétní oblast;
- 8:50 s jakými rozpočty na SEO v PeckaDesign pracují;
- 10:45 jak řeší ceny za zpětné odkazy při linkbuildingu;
- 12:07 jak dělí budget klientů a za jaké oblasti a aktivity minou nejvíce peněz;
- 13:45 jaké jsou klíčové ukazatele výkonnosti a co konkrétně sledují při e-shopech;
- 16:13 zda je podle Jakuba z pohledu hodnocení vyhledávačů důležitější obsah nebo linkbuilding a jestli je třeba řešit technické parametry;
- 18:37 zda je vhodnější, pokud si některé aktivity v rámci SEO dělá klient sám, respektive zda je něco, co by si měl klient dělat sám;
- 21:24 zda je běžné dělat rozhovory a články s lidmi, kteří mají přímý přístup k produktům/službám;
- 25:21 jestli při optimalizaci pozic upřednostnosňovat výkonnostní kampaně nebo organic traffic;
- 27:25 jestli bude mít podle Jakuba organic traffic kvůli vývoji algoritmů stále menší prostor.