2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex... Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a sexshop celkově, jestli je v tomto segmentu velká konkurence a také jak zvládají poměrně dobrou retenci nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Martina Melíšková, Brand Manager z iSEXshop.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Jaký je hlavní rozdíl v komunikaci sexshopu a jiného odvětví?
  • 03:18 Dají se jednoduše zapnout performance kampaně a všechno bude fungovat?
  • 04:41 Jaké akviziční kanály jsou tedy pro tento segment využitelné?
  • 06:49 Umí fungovat i reklama na porno stránkách?
  • 09:03 Jak se získávají influenceři při sexshopu?
  • 10:58 Je v tomto segmentu velká konkurence?
  • 12:41 Funguje i zde klasický boj o cenu?
  • 16:01 Je u erotických pomůcek vendor marketing?
  • 17:50 Jak je to s retencí?
  • 22:13 Mají na e-shopu i produkty vlastních značek?
  • 22:37 Posouvá se nějak vnímání lidí ohledně tohoto tématu?
  • 23:23 Co je v tomto segmentu péče o zákazníka?
  • 24:56 Kdy se značka žebranduje i na Slovensku?
  • 29:08 Kde se dá v rámci segmentu ještě posunout?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+