2 min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex... Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a sexshop celkově, jestli je v tomto segmentu velká konkurence a také jak zvládají poměrně dobrou retenci nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Martina Melíšková, Brand Manager z iSEXshop.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:40 Jaký je hlavní rozdíl v komunikaci sexshopu a jiného odvětví?
  • 03:18 Dají se jednoduše zapnout performance kampaně a všechno bude fungovat?
  • 04:41 Jaké akviziční kanály jsou tedy pro tento segment využitelné?
  • 06:49 Umí fungovat i reklama na porno stránkách?
  • 09:03 Jak se získávají influenceři při sexshopu?
  • 10:58 Je v tomto segmentu velká konkurence?
  • 12:41 Funguje i zde klasický boj o cenu?
  • 16:01 Je u erotických pomůcek vendor marketing?
  • 17:50 Jak je to s retencí?
  • 22:13 Mají na e-shopu i produkty vlastních značek?
  • 22:37 Posouvá se nějak vnímání lidí ohledně tohoto tématu?
  • 23:23 Co je v tomto segmentu péče o zákazníka?
  • 24:56 Kdy se značka žebranduje i na Slovensku?
  • 29:08 Kde se dá v rámci segmentu ještě posunout?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)
1 min. doba čtení

Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)

Expedice je častým slabým místem e-shopů, ale dá se výrazně zefektivnit i bez milionových investic do robotických skladů. Tento rozhovor ukazuje, jak jednoduchá automatizace dokáže snížit chybovost, urychlit procesy a zvládnout i sezónní nápor. Dozvíte se, proč je práce s papíry a Excelem v dnešní době přežitek, jak může každý e-shop využívat čárové kódy a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)
1 min. doba čtení

Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)

Na SEO se dnes většina e-shopů dívá skrz prsty. Považuje ho za přežitek a věnuje mu méně pozornosti, než by si zasloužilo. Přitom je stále nedílnou součástí každého webu a správné nastavení vám může přinést kvalitní a dlouhodobou návštěvnost. Jak web správně optimalizovat pro AI, jestli budou specialisté do budoucna potřebovat nějakou super schopnost a […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+