1min. doba čtení

Jak řídit a rozvíjet eshop od začátku až po obrat 100 milionů € ročně? (Dalibor Cicman, GymBeam)

Slovenská značka GymBeam je fenomén, který za 10 let vyrostl do ohromných rozměrů. Zakladatel Dalibor Cicman nám vyprávěl, jak úspěšně růst od úplného začátku až po neskutečný obrat 105 milionů eur, kterého dosahuje dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Jaká úskalí přináší růst firmy na více než 300 zaměstnanců?
  • 02:48 V čem se změnil Daliborův mindset od začátku podnikání?
  • 05:53 Proč je při budování struktury klíčová hranice 10 lidí?
  • 11:52 Jaké úkoly a expertízy mají manažeři ve firmě?
  • 15:53 Kdy se Dalibor rozhodl založit HR oddělení?
  • 20:23 Jakým způsobem se ověřuje spokojenost zaměstnanců?
  • 23:49 Proč Dalibor často využívá remote práci na dálku a homeoffice?
  • 27:28 Je centrum GymBeamu v Košicích výhodou nebo nevýhodou?
  • 30:14 Co Dalibor doporučuje začínajícím eshoperům v logistice?
  • 32:07 Dá se i firma s 300 zaměstnanci stále řídit srdcem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+