2min. doba čtení

Jak prorazit s online hrami na světovém trhu (Július Vencel, Power Play Studio)

Július Vencel je CMO v Power Play Studio, což je dnes už velmi známé slovenského studio, které se svými online hrami převážně se sportovní tematikou prorazilo i ve světě. Marketingový ředitel společnosti nám v rozhovoru prozradil, jak tento byznys ve skutečnosti funguje, na jakých principech stojí reklama a výdělky, ale také něco o tom, jak probíhá samotný vývoj online hry.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:57 Kolik her Power Play Studio má a kolik vydělává ta největší?
  • 02:00 Jde zbohatnout vydáním jediné hry?
  • 03:46 Jaké jsou nosné reklamní systémy využívané u online her?
  • 05:31 Proč se tak často využívají Facebook, Google a automatická reklama?
  • 09:01 Do jaké míry se v tomto byznysu využívá AB testování?
  • 11:58 Co je to „Lifetime Value“ a jak to v praxi funguje s platícími zákazníky (hráči)?
  • 15:18 Co všechno si mohou hráči ve hře koupit, pokud mají zájem?
  • 16:26 Zaručí vám poplatky ve hře lepší výsledky nebo rychlejší progres?
  • 17:40 Jak funguje reklama přímo ve hrách?
  • 21:43 Mohly by se stejné reklamní systémy uplatnit i u e-shopů?
  • 22:44 Na jakém principu funguje v online hrách crosspromo?
  • 24:02 Jakým způsobem se odhaduje potenciál připravované hry?
  • 28:39 Ve kterých zemích mají hry z dílny Power Play Studio největší úspěch?
  • 30:38 Jaké hry plánuje studio vydat v nejbližším období?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek