Zajímá mě
16. července 2020

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
16. července 2020

Jak prorazit s online hrami na světovém trhu (Július Vencel, Power Play Studio)

2 min čtení

Július Vencel je CMO v Power Play Studio, což je dnes už velmi známé slovenského studio, které se svými online hrami převážně se sportovní tematikou prorazilo i ve světě. Marketingový ředitel společnosti nám v rozhovoru prozradil, jak tento byznys ve skutečnosti funguje, na jakých principech stojí reklama a výdělky, ale také něco o tom, jak probíhá samotný vývoj online hry.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:57 Kolik her Power Play Studio má a kolik vydělává ta největší?
  • 02:00 Jde zbohatnout vydáním jediné hry?
  • 03:46 Jaké jsou nosné reklamní systémy využívané u online her?
  • 05:31 Proč se tak často využívají Facebook, Google a automatická reklama?
  • 09:01 Do jaké míry se v tomto byznysu využívá AB testování?
  • 11:58 Co je to „Lifetime Value“ a jak to v praxi funguje s platícími zákazníky (hráči)?
  • 15:18 Co všechno si mohou hráči ve hře koupit, pokud mají zájem?
  • 16:26 Zaručí vám poplatky ve hře lepší výsledky nebo rychlejší progres?
  • 17:40 Jak funguje reklama přímo ve hrách?
  • 21:43 Mohly by se stejné reklamní systémy uplatnit i u e-shopů?
  • 22:44 Na jakém principu funguje v online hrách crosspromo?
  • 24:02 Jakým způsobem se odhaduje potenciál připravované hry?
  • 28:39 Ve kterých zemích mají hry z dílny Power Play Studio největší úspěch?
  • 30:38 Jaké hry plánuje studio vydat v nejbližším období?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.