V rozhovoru se dozvíte:
- 00:57 Kolik her Power Play Studio má a kolik vydělává ta největší?
- 02:00 Jde zbohatnout vydáním jediné hry?
- 03:46 Jaké jsou nosné reklamní systémy využívané u online her?
- 05:31 Proč se tak často využívají Facebook, Google a automatická reklama?
- 09:01 Do jaké míry se v tomto byznysu využívá AB testování?
- 11:58 Co je to „Lifetime Value“ a jak to v praxi funguje s platícími zákazníky (hráči)?
- 15:18 Co všechno si mohou hráči ve hře koupit, pokud mají zájem?
- 16:26 Zaručí vám poplatky ve hře lepší výsledky nebo rychlejší progres?
- 17:40 Jak funguje reklama přímo ve hrách?
- 21:43 Mohly by se stejné reklamní systémy uplatnit i u e-shopů?
- 22:44 Na jakém principu funguje v online hrách crosspromo?
- 24:02 Jakým způsobem se odhaduje potenciál připravované hry?
- 28:39 Ve kterých zemích mají hry z dílny Power Play Studio největší úspěch?
- 30:38 Jaké hry plánuje studio vydat v nejbližším období?