1 min. doba čtení

Jak prodloužit životnost obsahu a vytěžit z něj maximum? Content sausage (Braňo Macko, Ponyhouse)

Když vytvoříte nějaký obsah, neměla by vaše práce končit tím, že daný kousek zavěsíte na sociální sítě a budete čekat na zázraky. Content sausage je pojem z angličtiny a ve volném překladu znamená, že váš velký obsah po publikování rozdělíte na malé kousky a postupně distribuujete i ty. Takto je mnohem vyšší šance zasáhnout celou cílovou skupinu. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:41 Co je ten Content sausage?
  • 04:33 Jaké obsahy má e-shop k dispozici?
  • 07:15 Z jakého obsahu se dá hodně recyklovat?
  • 19:15 Kolik vás to celé bude stát?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+