V rozhovoru se dozvíte:
- 01:41 Co je ten Content sausage?
- 04:33 Jaké obsahy má e-shop k dispozici?
- 07:15 Z jakého obsahu se dá hodně recyklovat?
- 19:15 Kolik vás to celé bude stát?
Když vytvoříte nějaký obsah, neměla by vaše práce končit tím, že daný kousek zavěsíte na sociální sítě a budete čekat na zázraky. Content sausage je pojem z angličtiny a ve volném překladu znamená, že váš velký obsah po publikování rozdělíte na malé kousky a postupně distribuujete i ty. Takto je mnohem vyšší šance zasáhnout celou cílovou skupinu. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse.
Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]
Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.
V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]