V rozhovoru se dozvíte:
- 01:41 Co je ten Content sausage?
- 04:33 Jaké obsahy má e-shop k dispozici?
- 07:15 Z jakého obsahu se dá hodně recyklovat?
- 19:15 Kolik vás to celé bude stát?
Když vytvoříte nějaký obsah, neměla by vaše práce končit tím, že daný kousek zavěsíte na sociální sítě a budete čekat na zázraky. Content sausage je pojem z angličtiny a ve volném překladu znamená, že váš velký obsah po publikování rozdělíte na malé kousky a postupně distribuujete i ty. Takto je mnohem vyšší šance zasáhnout celou cílovou skupinu. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse.
Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]
Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.
Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]