|
1 min. doba čtení

Jak prodloužit životnost obsahu a vytěžit z něj maximum? Content sausage (Braňo Macko, Ponyhouse)

Když vytvoříte nějaký obsah, neměla by vaše práce končit tím, že daný kousek zavěsíte na sociální sítě a budete čekat na zázraky. Content sausage je pojem z angličtiny a ve volném překladu znamená, že váš velký obsah po publikování rozdělíte na malé kousky a postupně distribuujete i ty. Takto je mnohem vyšší šance zasáhnout celou cílovou skupinu. Jak na to nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Braňo Macko z Ponyhouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:41 Co je ten Content sausage?
  • 04:33 Jaké obsahy má e-shop k dispozici?
  • 07:15 Z jakého obsahu se dá hodně recyklovat?
  • 19:15 Kolik vás to celé bude stát?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet