1min. doba čtení

Jak prodávat kachličky přes internet s ročním obratem více než 2,6 milionu eur (Róbert Potoma, kachlickovo.sk)

Tentokrát jsme si povídali s Robertem Potomem, CEO internetového obchodu kachlickovo.sk, s kterým se mu mimořádně daří navzdory tomu, že prodávat online takové zboží je pořádně komplikované. Jaký je jeho recept na úspěch a co všechno to obnáší?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:50 Jakého obratu zatím dosáhl e-shop kachlickovo.sk v letošním roce?
    • 01:45 Proč lidé nakupují kachličky online a jaké to má výhody a nevýhody?
    • 06:10 Kolik váží různé kachličky a jak funguje sklad a logistika?
    • 09:56 Proč zatím neuvažují nad vlastní dopravou?
    • 12:05 Kolik stojí doprava v kachlickovo.sk?
    • 13:58 Jak se Róbert dostal k tomuto byznysu?
    • 16:41 Jakým způsobem pomohl na začátku dobrý marketing?
    • 18:24 Má kachlickovo.sk na Slovensku nějakou konkurenci?
    • 23:02 Proč je zákaznický servis v tomto segmentu specifický?
    • 24:53 Kdo je konkurencí kachlickovo.sk v reklamě?
    • 27:29 Jaká je role Róberta ve společnosti?
    • 31:02 Kdy a jak plánují expanzi do zahraničí?
    • 37:46 Jaké zábavné příběhy se zákazníky už zažil?
    • 44:25 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+