1 min. doba čtení

Jak prodávat kachličky přes internet s ročním obratem více než 2,6 milionu eur (Róbert Potoma, kachlickovo.sk)

Tentokrát jsme si povídali s Robertem Potomem, CEO internetového obchodu kachlickovo.sk, s kterým se mu mimořádně daří navzdory tomu, že prodávat online takové zboží je pořádně komplikované. Jaký je jeho recept na úspěch a co všechno to obnáší?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:50 Jakého obratu zatím dosáhl e-shop kachlickovo.sk v letošním roce?
    • 01:45 Proč lidé nakupují kachličky online a jaké to má výhody a nevýhody?
    • 06:10 Kolik váží různé kachličky a jak funguje sklad a logistika?
    • 09:56 Proč zatím neuvažují nad vlastní dopravou?
    • 12:05 Kolik stojí doprava v kachlickovo.sk?
    • 13:58 Jak se Róbert dostal k tomuto byznysu?
    • 16:41 Jakým způsobem pomohl na začátku dobrý marketing?
    • 18:24 Má kachlickovo.sk na Slovensku nějakou konkurenci?
    • 23:02 Proč je zákaznický servis v tomto segmentu specifický?
    • 24:53 Kdo je konkurencí kachlickovo.sk v reklamě?
    • 27:29 Jaká je role Róberta ve společnosti?
    • 31:02 Kdy a jak plánují expanzi do zahraničí?
    • 37:46 Jaké zábavné příběhy se zákazníky už zažil?
    • 44:25 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+