1min. doba čtení

Jak prodávat kachličky přes internet s ročním obratem více než 2,6 milionu eur (Róbert Potoma, kachlickovo.sk)

Tentokrát jsme si povídali s Robertem Potomem, CEO internetového obchodu kachlickovo.sk, s kterým se mu mimořádně daří navzdory tomu, že prodávat online takové zboží je pořádně komplikované. Jaký je jeho recept na úspěch a co všechno to obnáší?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:50 Jakého obratu zatím dosáhl e-shop kachlickovo.sk v letošním roce?
    • 01:45 Proč lidé nakupují kachličky online a jaké to má výhody a nevýhody?
    • 06:10 Kolik váží různé kachličky a jak funguje sklad a logistika?
    • 09:56 Proč zatím neuvažují nad vlastní dopravou?
    • 12:05 Kolik stojí doprava v kachlickovo.sk?
    • 13:58 Jak se Róbert dostal k tomuto byznysu?
    • 16:41 Jakým způsobem pomohl na začátku dobrý marketing?
    • 18:24 Má kachlickovo.sk na Slovensku nějakou konkurenci?
    • 23:02 Proč je zákaznický servis v tomto segmentu specifický?
    • 24:53 Kdo je konkurencí kachlickovo.sk v reklamě?
    • 27:29 Jaká je role Róberta ve společnosti?
    • 31:02 Kdy a jak plánují expanzi do zahraničí?
    • 37:46 Jaké zábavné příběhy se zákazníky už zažil?
    • 44:25 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)
1min. doba čtení

Jak se stát a být dobrým PPC managerem v době AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práce PPC člověka se za poslední období extrémně změnila. Už to není jen o vyklikávání kampaní, hledání klíčových slov, longtailů, mikro cílení… Umělá inteligence udělala svou práci i zde, a pokud není člověk dostatečně kreativní, konkurence jej snadno pohltí. Jak se změnila práce PPCčkara, proč by měl člověk chtít vůbec dělat tuto práci a jaké […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+