
Jedná se o rozsáhlý dokument, který poskytuje pozoruhodný pohled na to, jak moc nás sociální média ovlivňují. Celosvětový počet aktivních uživatelů překročil hranici 5 miliard, což představuje 62,3 % světové populace. Za poslední rok se jejich celkový počet celosvětově zvýšil o 266 milionů, což představuje roční nárůst o 5,6 %.

Zdroj: We Are Social
Typický uživatel stráví na vybrané sociální platformě 2 hodiny a 23 minut denně a každý měsíc použije v průměru 6,7 různých platforem. Největší pozornosti se těší TikTok – průměrný uživatel systému Android zde stráví 34 hodin měsíčně. Nejoblíbenější sociální platformou se stal Instagram. Celkově lidé strávili na internetu v průměru 6 hodin a 40 minut denně.

Facebook zvýšil svůj reklamní dosah o více než 200 milionů, což představuje nárůst o 10,5 %. Výdaje na digitální reklamu se meziročně zvýšily o 10 % a výdaje na reklamu na sociálních sítích o 9,3 %.
Zpráva obsahuje také analýzy a komentáře odborníků, kteří zdůrazňují, jak je pro značky a marketéry důležité porozumět používání sociálních médií a novým trendům. A že je studie skutečně podrobná, naznačuje i fakt, že poskytuje odpověď na otázku, zda jsou oblíbenější psi nebo kočky.
Spoiler alert: za nitky internetu možná tahají kočky, ale lepší interakce na začátku roku 2024 sklízejí psi.