Kde všude lze využívat 3D vizualizace?
Když se řekne slovo 3D vizualizace, mnoho lidí si hned vybaví ukázky developerských projektů nebo interiérů. Je pravda, že v této oblasti se používají nejčastěji, ale uplatnění nacházejí i v mnoha dalších odvětvích. Stále častěji je využívají také automobilky a internetové obchody k prezentaci svých produktů.
Věděli jste, že 3D vizualizace nemusí mít jen podobu obrázků? V současné době jsou velmi populární také video animace. Díky nim můžete zákazníkům snadno ukázat produkt nebo prostor z více úhlů.
Vizualizace můžete snadno začlenit do webového designu nebo obchodních prezentací, abyste v potenciálních zákaznících vyvolali ty správné emoce a ukázali jim produkt nebo stavební projekt v tom nejlepším světle. Lze je ale také implementovat do bannerů na sociálních sítích, online kampaní, billboardů, citylightů nebo brožur. Možnosti jejich využití jsou tedy velmi široké.
Proč využívat 3D vizualizace?
Díky těmto hlavním výhodám byste o 3D vizualizacích měli uvažovat i vy.
Ukázka neexistujícího produktu nebo prostoru
Plánujete stavbu nového bytového domu, rodinného domu, komerčního prostoru, garáže, zahrady nebo jiné nemovitosti? Nebo chcete uvést na trh nový produkt, který je teprve ve fázi vývoje? Abyste získali finance od svých potenciálních zákazníků nebo investorů, potřebujete jim ukázat, jak bude vypadat konečný výsledek. Právě k tomu slouží 3D vizualizace, které budoucí stavbu nebo produkt zobrazují mimořádně věrně. Profesionální vizualizace jsou téměř k nerozeznání od kvalitní fotografie.
Vyvolání správných emocí
Prostřednictvím vizualizací dokážete stavbu nebo produkt zobrazit z vámi definovaných úhlů a v ideálních podmínkách. Můžete tak v zákaznících nebo investorech vyvolat ty správné emoce a motivovat je ke koupi.
V některých případech může být dokonce lepším řešením vytvořit 3D vizualizaci než upravovat fotografie již existujícího produktu nebo prostoru.
Úspora času
Díky 3D vizualizacím si zákazník nebo investor může detailně prohlédnout konkrétní prostor či produkt, aniž by za vámi musel osobně cestovat. To vám může ušetřit i několik desítek hodin času měsíčně. V tomto ohledu jsou 3D virtuální prohlídky nemovitostí zajímavým řešením. Pomocí směrových šipek může klient snadno procházet jednotlivé vizualizace zveřejněné na vašich webových stránkách a získat tak dokonalou představu o uspořádání prostoru.
Ve 3D vizualizaci lze detailně modelovat jednotlivé materiály, textury a barvy. Můžete také přidat nábytek nebo bytové doplňky. Zákazník se tak může snadno rozhodnout, jaké zařízení bytu nebo domu mu bude nejvíc vyhovovat.
Naše rada: Pokud chcete zážitek z virtuální prohlídky pro klienta posunout na ještě vyšší úroveň, můžete si nechat vytvořit 3D vizualizace, ve kterých se lze pohybovat prostřednictvím virtuální reality.
Náskok před konkurencí
3D vizualizace mají zásadní vliv na celkovou firemní prezentaci a zvyšují vaši důvěryhodnost u klientů nebo investorů. Mohou vám pomoci získat velkou výhodu oproti konkurenci, která je nevyužívá naplno.
Trendy v oblasti 3D vizualizací
Moderním trendem ve světě 3D vizualizací jsou video animace a kompletní prohlídky prostor prostřednictvím virtuální reality.
Mezi aktuální trendy patří také nasazení vizualizací nemovitostí do realistického prostředí, které může být tvořeno fotografiemi nebo videi z kamer či dronů. Využívají se také modely nebo reálné fotky lidí, zvířat, rostlin a aut. Díky tomu je možné dosáhnout ještě realističtějšího výsledku.
Podobně jako jiné sféry marketingu a grafiky je i svět 3D vizualizace do značné míry ovlivněn umělou inteligencí. AI nástroje pomáhají CGI designérům při vytváření konceptů, které jsou základem pro tvorbu výsledných vizualizací. Urychlují tak práci a přispívají ke snižování nákladů.