2min. doba čtení

Jak najít pro firmu dobré developery a jak si je udržet (Ivan Potančok, Vibration)

V rámci dnešních pozic programátorů zažíváme obrovskou fluktuaci a tím pádem mají firmy problém s hledáním kvalifikovaného člověka, kterého si mohou zároveň dovolit. Jaké zkušenosti má v této oblasti agentura Vibration, která má už několik let stabilní tým? Rozhovor s Ivem poskytuje cenný vhled jak postupovat při hledání a výběru developera a zároveň jak s ním dál spolupracovat, abyste si ho udrželi.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru s Ivem se dozvíte:

  • Kolik programátorů má agentura Vibration v týmu a jak je našla.
  • Kolik jich během fungování firmy odešlo a z jakých důvodů.
  • Jaké metody při hledání nových lidí agentura Vibration nejvíce používá.
  • Zda-li platí Vibration více, než je trhový standard a jaké benefity developerům nabízí.
  • Jaký má Ivo názor na práci z domova, kdy je vhodná a kdy není.
  • Jestli je problém, když musí programátor přejít v rámci nového zaměstnání na jiný framework.
  • Jak řešit situaci, když si firma nemůže dovolit drahého programátora a tím pádem má jen juniora.
  • Jestli platí Vibration od hodiny, nebo od zadání.
  • Zda-li zažila agentura Vibration nějaký f*uckup, zapříčiněný některým z programátorů a jak se takovým situacím vyhnout.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek