V rozhovoru se dozvíte:
-
-
-
- 01:25 Je dobré nastavovat reklamy přes modré tlačítko BOOST?
- 04:19 Prošlo nastavování reklam za poslední roky nějakými změnami?
- 06:16 Jak se mění práce Facebook ads (META) ads specialisty?
- 08:30 Jaké jsou rozdíly u nás vs. v zahraničí?
- 12:12 Co je to dark social a proč na to firmy doplácejí při vyhodnocování kampaní?
- 17:07 Jak se liší výkon Facebook a IG ads, Tik Tok ads a další?
- 19:31 Kreativa je vaše cílení, ale co to znamená?
- 21:46 Proč dobře funguje UGC?
- 27:14 Proč je nutná analýza výsledků?
- 29:27 Co je to iterace kreativ a proč je toto základní kámen optimalizace?
- 30:47 Na jaké ad spendy lze vyškálovat kampaně v ČR a SR?
- 32:43 Závěrečné tipy na rok 2024
-
-