2 min. doba čtení

Jak na úspěšnou PPC kampaň na sociálních sítích v roce 2024? (Milan Cidilo – 6clickz)

Sociální sítě už dávno neslouží jen ke sdílení pěkných fotek z dovolené či srdceryvných statusů. Pro řadu byznysů jsou hlavním prodejním kanálem. I když v našich zemích je to stále poměrně málo oproti rozpočtům pro Google kampaně. Jak se změnila práce PPC specialistů na sociálních sítích, jaký obsah nejlépe funguje a co byste měli na sockách dělat v roce 2024 nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Milan Cidilo, CEO ze 6clickz.

|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:25 Je dobré nastavovat reklamy přes modré tlačítko BOOST?
        • 04:19 Prošlo nastavování reklam za poslední roky nějakými změnami?
        • 06:16 Jak se mění práce Facebook ads (META) ads specialisty?
        • 08:30 Jaké jsou rozdíly u nás vs. v zahraničí?
        • 12:12 Co je to dark social a proč na to firmy doplácejí při vyhodnocování kampaní?
        • 17:07 Jak se liší výkon Facebook a IG ads, Tik Tok ads a další?
        • 19:31 Kreativa je vaše cílení, ale co to znamená?
        • 21:46 Proč dobře funguje UGC?
        • 27:14 Proč je nutná analýza výsledků?
        • 29:27 Co je to iterace kreativ a proč je toto základní kámen optimalizace?
        • 30:47 Na jaké ad spendy lze vyškálovat kampaně v ČR a SR?
        • 32:43 Závěrečné tipy na rok 2024
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)
1 min. doba čtení

Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)

Zákaznická podpora dnes už není jen o tom, kdo zvedne telefon. Je to strategická část firmy, která přímo ovlivňuje spokojenost i loajalitu zákazníků. V rozhovoru jsme se podívali na to, kdy a proč se vyplatí outsourcovat podporu, jak dnes do hry vstupuje umělá inteligence a jak voiceboti dokážou nejen rychle třídit požadavky, ale také znít […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)
1 min. doba čtení

Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)

Mít interní tým není vždy nejlepší volba. Důkazem je i aktuální případová studie CK DAKA, kdy se její majitel rozhodl dát šanci kreativcům z ui42 a ti mu přinesli nevídané výsledky. Během kampaně Black Friday šli úplně proti proudu a výsledky, které se jim podařilo cestovní kanceláři přinést, byly skutečně velmi zajímavé. Jaké kampaně plánují […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+