1 min. doba čtení

Jak Martinus již více než 20 let buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový ředitel Martinusu, Juraj Šlesar, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl o úspěšném slovenském knihkupectví, které se stalo doslova love brandem. Co se skrývá za marketingem značky, která v roce 2022 vygenerovala obrat 43 milionů eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:58 Co dělá Martinus jinak a lépe než všichni ostatní?
  • 03:08 Dalo by se to dělat i s jiným zbožím?
  • 06:33 Jak Martinus přistupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Jakým způsobem si vyhodnocují kampaně?
  • 15:32 K čemu Martinus využívá agentury a co si řeší sám?
  • 17:18 Kolik procent objednávek vyřídí eshop a kolik prodejny?
  • 18:46 Jak fungují placené spolupráce při umísťování produktů?
  • 22:17 Lze na bázi marketingu vytvořit bestseller?
  • 24:04 Jak Martinus pracuje s UX a UI na e-shopu?
  • 27:34 Je těžké stát se love brandem?
  • 29:23 Co Juraj doporučuje majitelům eshopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+