1 min. doba čtení

Jak Martinus již více než 20 let buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový ředitel Martinusu, Juraj Šlesar, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl o úspěšném slovenském knihkupectví, které se stalo doslova love brandem. Co se skrývá za marketingem značky, která v roce 2022 vygenerovala obrat 43 milionů eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:58 Co dělá Martinus jinak a lépe než všichni ostatní?
  • 03:08 Dalo by se to dělat i s jiným zbožím?
  • 06:33 Jak Martinus přistupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Jakým způsobem si vyhodnocují kampaně?
  • 15:32 K čemu Martinus využívá agentury a co si řeší sám?
  • 17:18 Kolik procent objednávek vyřídí eshop a kolik prodejny?
  • 18:46 Jak fungují placené spolupráce při umísťování produktů?
  • 22:17 Lze na bázi marketingu vytvořit bestseller?
  • 24:04 Jak Martinus pracuje s UX a UI na e-shopu?
  • 27:34 Je těžké stát se love brandem?
  • 29:23 Co Juraj doporučuje majitelům eshopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
1 min. doba čtení

První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkroutila premiéru v horkém křesle Mudrovačky! A šlo jí to náramně… Spolu jsme si prošli několik zajímavých témat. Ba to chvílemi až vypadalo, že se nejednalo o souhrn novinek za letní měsíc. Rozebírali jsme první měsíc TikTok reklamy na Slovensku, opravování reklamovaného zboží, mobile commerce, vratky v e-commerce, či několik novinek z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)
1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+