1min. doba čtení

Jak Martinus již více než 20 let buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový ředitel Martinusu, Juraj Šlesar, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl o úspěšném slovenském knihkupectví, které se stalo doslova love brandem. Co se skrývá za marketingem značky, která v roce 2022 vygenerovala obrat 43 milionů eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:58 Co dělá Martinus jinak a lépe než všichni ostatní?
  • 03:08 Dalo by se to dělat i s jiným zbožím?
  • 06:33 Jak Martinus přistupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Jakým způsobem si vyhodnocují kampaně?
  • 15:32 K čemu Martinus využívá agentury a co si řeší sám?
  • 17:18 Kolik procent objednávek vyřídí eshop a kolik prodejny?
  • 18:46 Jak fungují placené spolupráce při umísťování produktů?
  • 22:17 Lze na bázi marketingu vytvořit bestseller?
  • 24:04 Jak Martinus pracuje s UX a UI na e-shopu?
  • 27:34 Je těžké stát se love brandem?
  • 29:23 Co Juraj doporučuje majitelům eshopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+