1min. doba čtení

Jak Martinus již více než 20 let buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

Marketingový ředitel Martinusu, Juraj Šlesar, nám v této části magazínu Ecommerce Bridge vyprávěl o úspěšném slovenském knihkupectví, které se stalo doslova love brandem. Co se skrývá za marketingem značky, která v roce 2022 vygenerovala obrat 43 milionů eur?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:58 Co dělá Martinus jinak a lépe než všichni ostatní?
  • 03:08 Dalo by se to dělat i s jiným zbožím?
  • 06:33 Jak Martinus přistupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Jakým způsobem si vyhodnocují kampaně?
  • 15:32 K čemu Martinus využívá agentury a co si řeší sám?
  • 17:18 Kolik procent objednávek vyřídí eshop a kolik prodejny?
  • 18:46 Jak fungují placené spolupráce při umísťování produktů?
  • 22:17 Lze na bázi marketingu vytvořit bestseller?
  • 24:04 Jak Martinus pracuje s UX a UI na e-shopu?
  • 27:34 Je těžké stát se love brandem?
  • 29:23 Co Juraj doporučuje majitelům eshopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+